Hadde en så utrolig god dag på lørdag, fikk ryddet på verandaen og kronte verket med å sette meg med avisen i solen i en liten time. Dagen etter var jeg pløsen i ansiktet - særlig rundt øynene og helt tom for energi. Trodde kanskje det var en slags allergisk reaksjon etter kosting av mye støv, men jeg er fremdeles HELT tom, spesielt i dag, orker såvidt å ta smør på knekkebrød og spise banan.
Fikk en slags feberfølelse dagen etter "utskeielsen" og den kommer tilbake med èn gang jeg anstrenger meg. Det kan selvsagt være på grunn av at jeg brukte for mye krefter, men jeg kjenner igjen denne "feberfølelsen" fra tidligere at etter litt tid i solen er det bare rett til køys.
Har prøvd å google på solømfintlighet, men finner ikke noe særlig.

Noen som har slike opplevelser

Begynte forrige uke å ta Trioflex som skal være bra for artrose.
Den inneholder MS (OptiMSM 1600 mg, Glukosaminhydroklorid 100mg, Kondroitinsulfat 900 mg, C-vitamin (Ester C) 300 mg, Mangansulfat 5 mg, Molybden (amino chelate) 320mcg + stearuc acid, silicon dioxid, croscarmellose, sodium, magnesium stearate, cellulose.
Tar 4 tabl. daglig.

Kan det være at dette ikke er bra og at det er det jeg reagerer på?
Noen som vet noe om det

Må legge til at jeg har vitiligo og har bare ca 20 % av kroppen som det er igjen pigment på, men kan ikke huske å ha lest noe om at vitiligo gjør en "syk" av sola, bare at en må smøre seg inn for ikke å bli solbrent.
(Har også høyt antistoff TPO og bruker levaxin og Liotyronin)

Føler meg igrunnen som forgiftet og veldig fortvilt....