Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Metformin/glupophage
Hybrid View
-
24-04-06, 11:29 #1
Metformin/glupophage
Dette har ikke så mye med at det nærmer seg bikinisesong og gjøre, men nå har jeg slitt med fettansamling rundt magen i 4 år, og jeg er drittlei. Jeg er slank ellers i kroppen, BMI'en min er fin, jeg spiser ultrasunt og trener flere ganger i uka. Dette har jeg altså gjort i 4 år, og bilringen forsvinner ikke. Den har blitt et svært kompleks, og den hemmer meg sosialt. Jeg finner det heller ikke "naturlig" at den er der, da jeg stortsett aldri sender godsaker (sukker) ned til den
Hverken på morsiden eller farsiden er folk plaget med dette, altså er det ikke genetisk. Da den hindrer meg sosialt, vil jeg nå ha den bort. Vurderer å prøve et av disse midlene for å bedre insulinvirkningen, og har da et pr kjappe: (vet det er noen av dere som har kjennskap til dette)
- Er det skadelig, det vil si, hva gjør det egentlig med kroppen, sånn konkret?
- Hvis man starter på dette, må man ta det resten av livet? (det vil si; legger man på seg om man prøver å slutte?)
- Kjenner man til noen bivirkninger?
Føles bra å endelig ta tak i dette
råd som er rettet mot friske mennesker virker rett og slett ikke. Jeg vil nesten påstå jeg har behandlet kroppen min som om den har vært mitt tempel. Men magen er overhodet ikke i proposisjon med resten. Kan ikke ha det sånn.

Svar med sitat
Bokmerker