Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Hybrid View
-
26-11-14, 13:27 #1
Jenter og kvinner, gled dere... Julien Blanc kommer til Norge
Norske jenter og kvinner, gled dere... Julien Blanc kommer til Oslo 22.-24. januar 2015.
Han skal nok få lært de norske mænd og gutter hemmeligheden i at score, forføre og motivere kvindfolket på lagnerne...
Da jeg første gang hørte navnet Julien Blanc forestillede jeg mig en mandetype som He-man, eller stereotypen af en nordamerikansk indiansk høvding fra gamle dage, eller slet og ret en type som Dolph Lundgren (undskyld Dolph)...
... men det er først i dag at jeg for første gang havde fornøjelsen at beskue billedet af denne verdensmester i håndtering af kvinder, Julien Blanc. What can I say? Better not say anything...
I Danmark har vi også en gudsbenådet kvinde-ekspert Carl-Mar Møller... Hans vinkel på forførelsen af kvinder er dog lidt anden end Julien Blancs... En rigtig mand bræger, bøvser og prutter som det passer ham fordi han er en mand og som sådan, kan han ikke gøre noget forkert eller usmageligt. Sure tæer, sure sokker eller nakkeost er ikke alene helt fint, men ligefremt kendetegner en rigtig mand.
Nu ved jeg ikke hvad er værre - nakkeost eller kvælertag? Men hvis Julien Blanc og Carl-Mar Møller vitterlig er eksempler på hvordan rigtigt mandfolk er... har jeg vist aldrig mødt en "rigtig mand"... gudskelov.
Det korte af det lange er dog, at Julien Blanc snart besøger Oslo med sin definition på en rigtig mand, hvor han tager de "slappe", norske mænd i lære, og forvandler dem til små kopier af... Julien Blanc, sidst i januar 2015. (Det svenske «kurs» har han dog måttet opgive pga. underskriftsindsamlingen mod hans besøg i Sverige.)
Omstridt «sjekkeekspert» som ble kastet ut av Australia og nektet innreise til Storbritannia planlegger «kurs» i Oslo
Tør man sige tillykke?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
27-11-14, 00:17 #2
Sv: Jenter og kvinner, gled dere... Julien Blanc kommer til Norge
Huff, tror jeg står over
Jeg hadde nok kommet med knyttneven om noen hadde prøvd det på meg
-
29-11-14, 13:58 #3
Sv: Jenter og kvinner, gled dere... Julien Blanc kommer til Norge
For den som har lyst til å hjelpe til med å hindre ham i å komme til Norge:
Trykk på linken under Norsk opprop og skriv under! Det har jeg gjort.
http://m.db.no/2014/11/26/nyheter/ut...riks/36422971/
-
02-12-14, 08:12 #4
Persona non Grata!!
Har signert. De har nådd 6.500 signaturer nå - spørs om det holder

Forstemmende, da;
at privilegerte og tilsynelatende siviliserte menn;
viser seg å være helt ape!!Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
TSH hos kvinner og menn
Av Bastian i forumet TSHSvar: 15Siste melding: 07-09-10, 11:12 -
Kvinner går oftere til lege
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 3Siste melding: 20-08-10, 14:12 -
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 14-05-08, 00:25 -
Bekymret for om mine jenter arver min hypo. Hva skal jeg være obs på?
Av mokki i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 3Siste melding: 21-01-08, 11:33 -
Noen fra Nord-Norge? Hva gjør dere? Lang vei til Balder...
Av hanne i forumet Hos legenSvar: 9Siste melding: 14-09-05, 12:30

Svar med sitat

Bokmerker