Viser søkeresultater 1 til 5 av 5

Tråd: Hej Alle

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2014
    Sted
    Nordjylland, Danmark
    Meldinger
    3

Smile Hej Alle

Hej alle herinde

Jeg er fra Danmark og er kommet herind i dag og det er jeg meget glad for og vil gerne sige 1000 tak.

Mit problem er at jeg har haft lavt stofskifte i mange år og det kalder min læge Hashimoto Thyreoiditis.Jeg har aldrig været hos en Endokrinolog,men det skal jeg til nu her i april mdr. så jeg er spænd på hvad hun siger til den medicin jeg får.Jeg får Eltroxin og den er ikke Ok for mig,da mine blodprøver ikke ser ud som de skal,så min læge snakkede med endokrinologen og hun sagde ja til at tage imod mig.

Mit store ønske er at hun siger ja til at jeg kan få Thyreoid medicin,som jeg har hørt så meget godt om.Jeg ved ikke så meget om lavt stofskifte og hvordan de tal osv. skal se ud,så jeg håber jeg kommer til at kan lære noget om det herinde i gruppen.

Endnu en gang tak for jeg kom herind i gruppen
    Mange knuz

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Hej Alle

Dessverre velkommen hit.
    Vanligvis pleier ikke endokrinologer å være særlig positive til thyroid, dessverre, men det kan jo hende at du finner unntaket. Tvitvi og lykke til. (Og hvis ikke så fortsetter man å lete videre... mens man lærer og leser, ikke sant?)
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Velkommen hit, hgo

Her inne kan du lese så lenge du bare orker. Det er utrolig mye info her, så lær så mye som mulig om sykdommen din. Da har du mulighet til å skille hva som er riktig og ikke i møte med leger og endokrinologer.

Lykke til videre

Medlem siden
    Mar 2014
    Sted
    Nordjylland, Danmark
    Meldinger
    3

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
    Velkommen hit, hgo

Her inne kan du lese så lenge du bare orker. Det er utrolig mye info her, så lær så mye som mulig om sykdommen din. Da har du mulighet til å skille hva som er riktig og ikke i møte med leger og endokrinologer.

Lykke til videre
    Mange tak Lisbeth

Jeg er meget glad for at jeg er kommet herind i gruppen og jeg håber at jeg kan finde rundt herinde,jeg er ikke så god til pc
    Vil håbe at den endokrinolog som jeg skal til er en læge som forstår en patient og vil gøre gode ting,så man kan få det bedre end man har det
    Mange knuz

Medlem siden
    Mar 2014
    Sted
    Nordjylland, Danmark
    Meldinger
    3

Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
    Dessverre velkommen hit.
    Vanligvis pleier ikke endokrinologer å være særlig positive til thyroid, dessverre, men det kan jo hende at du finner unntaket. Tvitvi og lykke til. (Og hvis ikke så fortsetter man å lete videre... mens man lærer og leser, ikke sant?)
    Mange tak smgj

Jeg har aldrig været hos en endokrinolog,så er spænd på hvordan de er håber at det er en som er forstående på en patient.
    Håber så meget at jeg kan finde rundt herinde,jeg er ikke så god til pc,men jeg må jo øve mig med at finde rundt herinde
    Mange knuz

Lignende tråder

1. Hei alle!
    Av Freya i forumet Presentasjoner
    Svar: 23
    Siste melding: 05-08-10, 23:00
  2. Hei alle :)
    Av Shorty i forumet Presentasjoner
    Svar: 1
    Siste melding: 20-05-10, 18:00
  3. Hei alle sammen.
    Av munch i forumet Presentasjoner