Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Hybrid View
-
29-09-13, 07:07 #1
Spørreundersøkelse Norsk thyreoideaforbund
Hei,vet ikke om folk allerede har gjort det, men det er vel lurt å svare på undersøkelsen som Norsk thyroideaforbund har lagt på nettsiden sin, http://www.stoffskifte.org/
Her kan man jo skrive litt om naturlige thyroider, hva man ønsker seg fra forbundet etc. Det er jo lurt at man får fram meningene fra bredden av stoffskiftepasienter. Ønsker dere en riktig god søndag
-
29-09-13, 12:55 #2
Sv: Spørreundersøkelse Norsk thyreoideaforbund
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
29-09-13, 13:21 #3
Virker rart. Jeg svarte på den i går, og jeg er ikke medlem. Det gikk helt fint, bare jeg gikk direkte inn via nettsiden til forbundet.
-
29-09-13, 15:24 #4
http://www.stoffskifte.org/alias.html?id=1253095 (Java skal være aktivert).
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
29-09-13, 15:42 #5
Merkelig.. Jeg prøvde tre ganger før idag - og det funka ikke.
Nå kom jeg plutselig inn på første forsøk - så tok dt ca 10 minutter og svare.Kevlin
-
29-09-13, 17:38 #6
Nå virket den her også; tidligere ble jeg kastet ut før jeg fikk startet.
Nå er den iallefall besvart av meg også.
-
30-09-13, 19:47 #7
Done. Med samme vurdering som dere andre. Oppfordret også til å se på pasienten ikke på prøvesvaret.
-
30-09-13, 21:02 #8
-
02-10-13, 17:15 #9
Jeg går jo aldri inn på NTF sin hjemmeside;
så det var jammen bra du startet denne tråden Karatekid
Jo flere som gir svar på tiltale/undersøkelse - dess bedre;
jeg syns det bare er disgusting at en pasientorganisasjon bukker og skraper for legemiddelindustrien og deres løpe-gutter og -jenter
Og bildet blir jo ikke akkurat vakrere av at de helst unngår og snakke om thyroid -
og når de gjør det så klarer de alltid (av det jeg har sett, iallefall) og blande inn feilinformasjon
Ja - med slike venner; så trenger man ikke fiender! Gi dem inn (min personlige mening dette, da).Kevlin
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25

Svar med sitat

Bokmerker