Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Hybrid View
-
02-08-13, 09:28 #1
Jeg mistenker et RT3 problem. RT3 behandling
Hei,
Jeg er en 23 år gammel kvinne, og jeg har tidligere gått på armour og levaxin men det funket dårlig. Jeg ble mye dårligere, så jeg mistenker et rt3 problem. Er det noen som vet hvor man kan få slik behandling i Oslo? Er det noen som har erfaring med slikt? Kan dere dele deres erfaringer med meg? Jeg hadde satt utrolig stor pris på det. Takk på forhånd.
Beste hilsen,
Irene
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
02-08-13, 09:38 #2
rT3 vs tT3
Har du fått målt rT3 og tT3 (total T3) ?
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
02-08-13, 09:51 #3
Sv: rT3 vs tT3
Nei, jeg har ikke fått målt det. Jeg mistenker at jeg har det siden både armour og levaxin funket dårlig på meg. Kan jeg få målt det hos fastlegen? Legen min mente at det ikke fantes noe slikt.
Takk for svar!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
02-08-13, 09:54 #4
Sv: Jeg mistenker et RT3 problem. RT3 behandling
"noe slikt" som rT3 ?
Har du nogensinde fået Armour uden Levaxin?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
02-08-13, 09:59 #5
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
02-08-13, 10:23 #6
Takk for info

Jeg gikk på levaxin og armour hver for seg. Levaxin var det verste som skjedde meg; Jeg ble drastisk dårligere på 2 mnd. Armour var ikke så ille som levaxin men jeg ble fortsatt dårligere.
http://www.furst.no/analyse-og-klini...oner/analyser/
På furst har man ikke noe heter total t3.
Hvor kan jeg måle dette? Hvem kan jeg gå til? Jeg er så lei av å leve slikt
Lignende tråder
-
Behandling med kun neo-mercazole....
Av wing i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 05-05-13, 23:08 -
Behandling i utlandet?
Av Rabiosa i forumet Medisinsk behandlingSvar: 3Siste melding: 02-03-12, 20:12 -
Behandling og effekt
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 30Siste melding: 16-09-10, 22:24 -
Vektøkning ved behandling..
Av Eva Karin i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 17-05-10, 12:28 -
Alternativ behandling
Av Hilma i forumet Alternativ behandlingSvar: 1Siste melding: 17-04-05, 18:22

Svar med sitat

Bokmerker