Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Gratulerer :-Danmark
Hybrid View
-
18-05-13, 23:22 #1
Gratulerer :-Danmark
Gratulerer med seier
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
18-05-13, 23:44 #2
Sv: Gratulerer :-Danmark
Gratulerer
-
19-05-13, 05:21 #3
Winner of Eurovision 1963 - Denmark - Grethe & Jørgen Ingmann - Dansevise
Winner of Eurovision 2000 - Denmark - Olsen Brothers - Fly On The Wings Of Love
Winner of Eurovision 2013 - Denmark - Emmelie De Forest - Only Teardrops
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
19-05-13, 06:37 #4
Gratulerer med 4. plassen
Winner of Eurovision 1985 - Norway - Bobbysocks - La det swinge
Winner of Eurovision 1995 - Norway - Secret Garden - Nocturne
Winner of Eurovision 1985 - Norway - Alexander Rybak - Fairytale
Gratulerer med 4. plassen
Margaret Berger - I Feed You My Love - Norway - 2013 Eurovision Song Contest
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
26-05-13, 11:23 #5
Jeg vil bare gerne sige, at efter at jeg har lyttet til denne sang for tredje gang, blev den "lige pludselig" uudholdelig! Og blot jeg hører de første toner af den i TV, udløser den så gennemtrængende irritation og afsky, at jeg zapper væk i en fart. Jeg har aldrig oplevet sådan noget før, som om man kan blive mentalt allergisk over for visse lyde/toner i en bestemt kombination. Eller er det slet og ret, en sang der er så dårlig, at det er min "smag" som reagerer mod den?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
26-05-13, 11:48 #6
-
26-05-13, 22:54 #7
Re: Sv: Gratulerer :-Danmark
Selv min gamle far, som ellers er et tolerant menneske med langt til irritation fik nervøse trækninger ved øjnene i ugen op til Eurovision. Det ville klæde radioen ikke at skamspille det danske vindernummer således at man er ved at brække sig længe inden finaleaftenen. men selvfølgelig er det fint at have vundet. Så må vi se hvor ringe tv vi skal se det næste år på DR når nu licenskronerne skal være med til at sponsorere 2014s glitterfest.
Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!
Lignende tråder
-
Gratulerer!
Av akas i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 17-05-10, 20:50 -
Gratulerer Nora!
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 12Siste melding: 01-06-06, 10:26 -
GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN!!
Av heisann i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 11Siste melding: 23-05-06, 19:35

Svar med sitat

Bokmerker