Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Kjære Dagbok...
Hybrid View
-
21-08-12, 10:31 #1
Kjære Dagbok...
i dag har jeg time endelig hos min lege, etter å ha besøkt vikaren som ikke syns det var noe å titte nærmere på siden blodprøvene var tilsynelatende fine.
Jeg har tatt med huskelappen min, og jeg tenker bare å gi han den for egen lesning...
Dette har jeg satt opp og hvis han fortsatt ikke syns det er noe poeng i å se nærmere på saken, så er oddsene for att jeg bytter lege rimelig stor...
* glemmer ofte, spør gjerne 5 ganger om samme sak ila dagen.
* mye & ofte trett, sover mye og ofte på dagen uten nevneverdig bedring, aldri følelsen av å hente seg inn
*føler seg ofte utslitt uten grunn, hodepine daglig
* hyppigere irritert over ellers bagateller og kortere lunte
* tar lett til tårene oftere trist i hverdagen
* enormt håravfall ( er utdannet frisør, så jeg vet hva normalen er... )og dårlige negler, skjellete flakende hud
* vanskligere for å holde konsentrasjonen oppe, flyter ofte vekk midt i ting jeg gjør, samtaler,studier ect
* får ofte hjerteklapp av å utføre selv dagligdagse ting som gå til butikken, støvsuge, rake løv ect
* svimmel i den grad att jeg nesten ser stjerner når jeg står eller reiser meg
* kraftig økt mensturasjon siden det siste året, 10 dager sammenhengende, periode vært stabil hele tiden
* plutselig økt melkeproduksjon og melkespreng med lekkasjer 1 & 1/2 år etter endt ammeslutt
* drastisk minsket kjønnsdrift, både med mann og "for seg selv"
* fryser ofte dagen gjennom men kan en times tid gjerne på kvelden få "hetetokt" som brenner i hele kroppen rundt en times tid for så å avta
* Skjelver på hender
* feberverkende følelse i hele kroppen
* vanskelig å kvitte seg med de siste ti svangerskapskiloene
* "sokkemerker" daglig og føler seg oppblåst på en måte, ringer passer ikke lengre
* varighet hvertfall siden ammeslutt i februar 2011
* ingen forkjell på plagene ovenfor på jobb kontra privat
Hvis han fortsatt mener att det eneste jeg behøver å gjøre er å ta en skje tran eller kjøpe d vitaminer på apoteket nå, så vet jeg virkelig ikke. Men han skal hvertfall få lappen min
*notat*til*seg*selv* : lær å bli flinkere på å fortelle legen din hvordan du har det, han er pliktig til å ta deg på alvor, for selv om han er behandlende lege, er det fortsatt DIN HELSE ER DITT ANSVAR som gjelder...
Må peppe meg opp litt selv så jeg ikke trekker meg og sier det går nok over... Pleier ofte å gjøre det.
Lykke til
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
21-08-12, 16:30 #2
Sv: Kjære Dagbok...
Hvordan gikk det i dag?
Lignende tråder
-
Min dagbok
Av Marina73 i forumet DagbokerSvar: 32Siste melding: 14-05-11, 10:39 -
Kjære skjoldbruskkjertel!
Av Anisa i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 1Siste melding: 23-05-10, 12:22 -
Kjære skjoldbruskkjertel!
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 1Siste melding: 23-05-10, 12:22 -
Kjære alle vennlige sjeler på Sonjas :)
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 19-09-07, 01:10 -
2,5 år siden jeg fikk diagnosen hypothyrose. Kjære dere, hva skal jeg gjøre?
Av Kvinne, 42 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 16Siste melding: 12-05-05, 15:55

Svar med sitat
Bokmerker