Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Hybrid View
-
06-03-08, 21:54 #1
Lavt stoffskifte- sammenheng med andre sykdommer?
Jeg kopierte dette innlegget hit da det kanskje hører mer til her enn på presentasjoner.
Var da på kontroll i går, og skulle øke med 1 tablett Levaxin i uken. Dvs 9 tabletter pr. uke (100 mikrogram). forhøyet TSH, verdi 4,3 (ref.verdi 0,2-4-0) Og deretter følge opp med nye blodprøver etterhvert. Glemte selvfølgelig å spørre ang b12 da .
Tok ellers blodprøve for å sjekke mykoplasmabakterier da jeg ikke blir bra av infeksjon (igjen!!) og er veldig tungpustet. Ellers mente legen at ingen av medisinene jeg har tatt over en periode skulle påvirke Levaxin.
Ellers kan jeg nevne at jeg tidligere har fjernet galleblæren, og har noe som kalles SOD- Sphincter of Oddi Dysfunction (kramper i gallegangene) og har fått utført ERCP og kuttet lukkemuskelen i gallegangen. Endte nemlig opp med bukspyttkjertelbetennelse på grunn av disse krampene, og det var langt fra godt kan jeg si. Har også astma-allergi, og er allergisk for pollen og midd, og har noe kryssallergi til div matvarer.
Noen andre som kjenner seg igjen?? Tenker på om det har noen sammenheng med lavt stoffskifte.
Hilsen
Ny og usikker...
Av Margrethe i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 06-09-11, 15:54 -
Ny her og usikker
Av jone i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 15-03-08, 11:47 -
Ny her, usikker på endrede verdier
Av Wenche1 i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 14-03-08, 14:01 -
Usikker
Av marthemaria i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 03-12-07, 16:07 -
USIKKER!!
Av rimeny i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 27-08-05, 22:32

Svar med sitat
Bokmerker