Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Thumbs down Hårpleje fra Nisim

Hej alle

Er der nogen her, der har køber sine hårplejemidler (shampoo, conditioner osv.) i Nisim Skandinavia AS's norske webshop ?

I begyndelsen af april i år har jeg købt flere varer på Nisim Skandinavia's norske hjemmeside (linket udeladt, læs herunder hvorfor) til en samlet pris på over 1.400 danske kroner.

Pakken er ganske vist ankommet til Danmark, men pga. Post Danmarks uransagelige veje har jeg aldrig modtaget den, trods adskillige forsøg på at finde min pakke i Post Danmarks administrative jungle. Jeg har altså IKKE modtaget pakken fra Nisim!

Da jeg så var blevet træt af at vente og rykke Post Danmark, skrev jeg til Nisim, at de hellere måtte finde ud af det selv. Det er/var, trods alt dem der er afsenderen...

Jeg har ikke hørt noget og der er aldrig kommet noget svar fra Nisim i Norge.

I mellemtiden skrev jeg så igen et par gange med anmodningen om at Nisim i Norge tilbagebetaler de over 1.400 danske kroner, jeg har betalt for varer jeg aldrig har modtaget.

Ikke noget svar fra Nisim i Norge, og ikke nogen tilbagebetaling. Senest kontrolleret i banken i dag, d. 14. juni 2012, dvs. snart 2,5 måneder efter netkøb hos Nisim i Norge - stadigvæk ingen tilbagebetaling.

Selv om Nisim har afsendt varerne rettidigt - er det så ikke Nisim, men mig selv der har ansvaret for at jeg aldrig har modtaget dem?

Mon Nisim i Norge forventer at jeg skal bare acceptere tabet?

Andre der evt. har problemer med reklamation/tilbagebetalinger fra Nisim i Norge?

1.400 danske kroner er også en slags penge....
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    63
    Meldinger
    735

Standard Sv: Hårpleje fra Nisim

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=997125452

Selskapet ser ut til å eksistere fortsatt, i alle fall. Jeg har ingen erfaring med dem.

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Standard Sv: Hårpleje fra Nisim

Har du forsøkt ringe dem? Ingen erfaring med firmaet, kun produktet

Søkeord for denne tråden

Bokmerker