Viser søkeresultater 1 til 2 av 2

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Kreftbehandlingen er en samlebåndsfabrikk, i følge pasient

Dagbladet.no skriver om kreftsyke Vibeke som døde
    Mitt råd til alle er: Kjenner du at noe er galt, må du stå på. Sett deg inn i sykdommen, og la deg ikke avspise med at noe ikke er farlig hvis helsepersonellet ikke kan forklare hvorfor, sa Vibeke Nielsen da Hjemmet traff henne tre måneder før hun døde.
    For seks år siden oppdaget Vibeke Nielsen fra Arendal en kul i armhulen. ....«Dette gjør vi ingenting med,» sa legen på sykehuset. .....Vi solte oss, og jeg hadde på meg bikini og så med en gang at mitt venstre bryst så mye større ut enn det høyre. .....Nok en gang gikk Vibeke til legen med kulen. Den ble undersøkt, og resultatet var det samme som sist. Ingenting ble funnet, og man så ingen grunn til å gjøre noe med kulen. Det gikk enda et år.....
    Osv. Tilslutt døde Vibeke.

Dette er en trist historie om et menneske som opplevde at alt som kunne gått galt, gikk galt.
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Thumbs down Sv: Kreftbehandlingen er en samlebåndsfabrikk, i følge pasient

Måske er lægestanden i Arendal ikke så interesseret i sygdom og syge? Hvad er det så, de interesserer sig for? Læs bare som eksempel BenteR's historie og døm selv.

Ellers vær varsom med at gå til læger, der ser funksjonelle sykdommer alle vegne. Det kan man dø af.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Fra syk lege til vanskelig pasient
    Av Vigdis i forumet Biblioteket / Diverse artikler
    Svar: 2
    Siste melding: 27-11-11, 23:35
  2. FATIGUE, som kan ha sammenheng med kreftbehandlingen
    Av Rosin i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 13
    Siste melding: 09-09-11, 19:29
  3. Kvalme som følge av oppstart på Levaxin?
    Av vekten02 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 15
    Siste melding: 27-03-08, 12:58

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn