Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Hybrid View
-
11-12-11, 01:18 #1
Forslag til (jule)gaver til syge af hypothyreose

SNUG RUG. Må vi have lov at præsentere tæppe version 2.0 - tæppet med indbyggede ærmer, der tillader dig at gøre, hvad du vil, uden at tæppet glider ned! Til frysepinde med hypothyreose. Findes her.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
11-12-11, 01:20 #2

SLIPPIES. Verdens første varmetøfler! Sæt dem ind i mikroen og tag 90 sekunder senere et par superbløde tøfler ud, som holder varmen i ca. 2 timer! Allertiders til frysepinde med hypothyreose. Findes her.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
11-12-11, 01:21 #3

SLIPPIES BOOTS. Sæt dem ind i mikroen og tag 90 sekunder senere et par superbløde tøfler ud, som holder varmen i ca. 2 timer! Også i sengen om natten. Alletiders til frysepinde med hypothyreose. Findes her.• Tak for at du læste mit indlæg.
-
11-12-11, 01:21 #4

MUCUSCBAG. En sovepose, der samtidig er en overall og således ikke kun til at sove i! Allertiders til frysepinde, under dynen i sengen om natten, eller om dagen i sofaen. Findes her.
(ingen økonomiske interesser indblandet. Har bare fundet på nettet.)• Tak for at du læste mit indlæg.
-
11-12-11, 01:53 #5
Sv: Forslag til (jule)gaver til syge af hypothyreose
Infrarød sauna (jeg aldrig får råd til
). F.eks. i soveværelse. Allertiders for smerte-, krampe- og andre muskel- eller vævsplager ved hypothyreose. Mere info her, eller søg på infrarød kabine eller bare infrarød.

Andre forslag?• Tak for at du læste mit indlæg.
-
11-12-11, 02:05 #6
-
12-12-11, 18:46 #7
Jeg har lest at infrarød lysbehandling er bra for stoffskiftet, så en slik må være ypperlig for oss
Jeg jakter på en flyttbar, infrarød lampe på stativ til å ligge under for å varme kroppen. En slik bruker jeg å ligge under hos fysio- /manuellterapeuten, og det er deilig å kjenne varmen helt inn i skjelletet.
Jeg har vært inne i infrarød badstue i Fontana Nieuweschans, Nederland, rett ved den tyske grensen ca en time fra Groningen.
Om du virkelig vil slappe av, kan du bo noen dager eller lengre på Fontana Resort Bad Nieuweschans. Hotellet er en del av Fontana Bad Nieuweschans, et luksuriøst helsesenter med alle fasiliteter for ren underholdning og helse. Her kan du nyte et mineralfylt varmebad (36 grader), flerfoldige badstuefasiliteter, hvile- og termerplasser og avslappende kurbehandlinger. Om du kommer for å overnatte, er badekåpen allerede på ditt hotellkammer. Fra rommet ditt kan du spasere i badekåpen din rett til helsesenteret.Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
-
16-12-11, 15:09 #8
Lignende tråder
-
World Thyroid Register. Opprop / opråb for syge i thyreoidea!
Av Admin i forumet Internett / underskriftskampanjer / aksjonerSvar: 15Siste melding: 01-12-13, 07:46 -
Helbredende suppe til syge tarme og raske
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 30-04-09, 12:05 -
forslag til småretter?
Av Grace i forumet Helbred og kostholdSvar: 2Siste melding: 21-11-08, 02:04 -
Kalsium i mat. Forslag??
Av DALIA i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 8Siste melding: 17-04-08, 22:27 -
Forslag til prøver?
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 06-02-07, 20:55

Svar med sitat

Bokmerker