Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: TSH-tyranni
Hybrid View
-
05-01-10, 13:09 #1
TSH-tyranni
Tyranny of the TSH
Af Dr. John C. Lowe

Dr. John C. Lowe skriver:
"Alle forestillinger og mainstream-medicinens overbevisninger om diagnosticering og behandling af hypothyreose kan lige så godt smides ud og kasseres uden at de vil på nogen måde skade verdens befolkning. Tværtimod! I virkeligheden ville det gavne verden enormt.
Noget af det mest skadelige for hypothyreose-patienter er det fundament hvorpå de fleste de fleste konventionelle behandlinger af hypothyreose er baseret på - TSH testen, der er vedtaget som værende et enegyldigt værktøj til diagnosticering og behandling af hypothyreose.
Denne tro (modsat viden/red.) kendetegner den konventionelle endokrinologi. Denne tro har pint og plaget syge mennesker i mere end tredive år. Denne tro medfører ubeskrivelige lidelser og død i utide.
Arven efter denne overbevisning, har skabt en verdensomspændende krise på folkesundhedsområdet, der koster samfundet milliarder af hvilken som helst mønt i et hvilket som helst land på jordkloden. Denne tro på TSH-ufejlbarlighed skal bringes til ophør!"
I sin bog "Tyranny of the TSH" forklarer Dr. Lowe, hvordan denne globale sygdomskrise er opstået af TSH-regime der stædigt opretholdes af mainstream medicin, hvordan kan den bringes til ophør, og hvordan man personligt kan gøre sig fri af den.
Kilde: http://web.archive.org/web/201204181...ancenotice.htm• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
05-01-10, 13:48 #2
Sv: THS-tyranni
Høres spennnede ut! Noe å gi fastlegene som nyttårsgave... Har du bestilt den, Anisa?
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
05-01-10, 13:53 #3
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
05-01-10, 14:14 #4
Hm - tilfeldighetene ville jo da at jeg - uten å vite om boka - hevdet det samme.
Det var jo dette som var stridens eple mellom Bente Bakke i NTF og meg i 08.
Så da hadde jeg jo rett uten å få det bekreftet ?
Det er jo akkurat det som er så fortvila - det hjelper ikke å ha rett aldri så mye når man ikke oppnår en allmenn aksept for det i behandlermiljøet.
De kjører jo videre med nisselua god ned over øyne og ører.......
At en forening som gir seg ut for å representere OSS ikke forstår å tolke VÅR egen sykdom til felles beste, kan vi heller ikke gjøre noe med.......
Til dem kan jeg bare si : Slutt å tru på de med skylapper, de rir sine egne kjepphester. Viten finnes der ute.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
05-01-10, 14:18 #5
Problemet er vel at de som vet og forstår, som Lowe, de blir vel karakterisert som "alternative" leger som ikke skal tas alvorlig. Leger som blir sett på som en som bedriver litt adrakra-dabra og new age aktig urtemedisin. Slike kan man føyse til siden og ikke ta alvorlig. Og da er det er jo vårt problem, dersom slike leger som Lowe ikke kommer i vår vei..
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
28-01-10, 17:39 #6
http://today.msnbc.msn.com/id/261848...21450#35124268
Intr link til innslag på mbc om diagnostikk av stoffskiftesykdom
Lignende tråder
-
Undgå blodprøvernes TSH-tyranni.
Av Anisa i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 10Siste melding: 26-01-11, 23:35 -
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 7Siste melding: 26-04-10, 10:28 -
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 7Siste melding: 26-04-10, 10:28 -
TSH-tyranni
Av Anisa i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 12Siste melding: 03-02-10, 15:11

Svar med sitat

Bokmerker