Viser søkeresultater 1 til 2 av 2

Hybrid View

Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    28

Standard Dr. Siri Aabel

Sitat Opprinnelig skrevet av SSF Vis post
    • Green Doctors "Green Doctors har fokus på forebygging av sykdom. Gjennom kartlegging av generell helse, kartlegging av kosthold og vitaminstatus kan pasienten få hjelp til å unngå alvorlig sykdom. (...) En Green Doctor er interessert i hvem du er som pasient – fra fødsel og fram til i dag. Derfor blir du spurt om dine foreldre og besteforeldre hadde sykdommer, om barndommen din og hvordan du har det som voksen. For at vi skal kunne gi deg en behandling som er mest mulig tilpasset deg, trenger vi at du forteller om deg selv."
    Hei!
    Jeg vil på det varmeste anbefale dr. Siri Aabel (www.greendoctors.no). Privatlege med stor kompetanse innen stoffskifte, som tør å gå utenom det konvensjonelle apparatet. Hun har hjulpet meg masse etter jeg fikk kreft i skjoldbruskkjertelen, og jeg vet hun har hatt mange pasienter med samme diagnose som meg og andre stoffskifteproblemer.

Lykke til

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    5

Standard Sv: Dr. Siri Abel

Sitat Opprinnelig skrevet av månestråle Vis post
    Hei!
    Jeg vil på det varmeste anbefale dr. Siri Aabel (www.greendoctors.no). Privatlege med stor kompetanse innen stoffskifte, som tør å gå utenom det konvensjonelle apparatet. Hun har hjulpet meg masse etter jeg fikk kreft i skjoldbruskkjertelen, og jeg vet hun har hatt mange pasienter med samme diagnose som meg og andre stoffskifteproblemer.

Lykke til
    Etter null hjelp fra Balderklinikken gav jeg opp å lete etter noen som ville la meg få prøve Thyroid, men i nov. 2011 inne på siden her for å se om det fantes noen, nye og da fant jeg igjen dr. Siri Aabel hos Green Doctors. Hadde vært hos henne for mange år siden.
    Og nå fikk jeg hjelp. Er i gang med opptrapping på Erfa Thyroid Hun er en lege med kompetanse og hjerte Anbefales på det varmeste

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn