Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
08-05-11, 13:23 #1
Hva kan føre til overdose og hva kan ikke.
Jeg opplevde stadig dårligere form i slutten av forrige uke. Da alltid utover kvelden. Uten at jeg fant ut noen spesiell grunn til det. Sist lørdag glemte jeg å ta vitamin og mineral tablettene mine og formen holdt seg god utover kvelden. På søndag tok jeg disse tablettene igjen og formen gikk rett i bunn. Siden da har jeg ikke tatt noen av disse og formen har virkelig blitt bedre utover denne uka.
Jeg mistenker kanskje at det er kombinasjons tabletten med 27mg jern og 100mg C-vitamin som er årsaken, men siden jeg kuttet ut alle på engang så kan jeg ikke vite sikkert.
Hvilke av disse vitaminene/mineralene ellers kan gi utslag ved overdose:
B-Vitamin (2mg)
Vitamin D3 (1,000IU)
Vitamin K2 (45 mikrogram)
Selen (100 mikrogram)
Noe av dette jeg trygt kan fortsette å ta?
Jeg venter svar på noen blodprøver jeg tok nylig, som jeg håper jeg får i morgen.
-
08-05-11, 14:48 #2
Sv: Hva kan føre til overdose og hva kan ikke.
Hei voggis

Selen skal ikke overdoseres. 100 µg er ikke mye, men hvis du ligger over ref.området skal du jo ikke ha den mengden heller. Jeg pleier alltid å følge med på selenverdiene.l
-
08-05-11, 21:19 #3
-
08-05-11, 16:01 #4
-
08-05-11, 20:25 #5
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
08-05-11, 21:17 #6
Lignende tråder
-
Bedre føre var enn etter snar?
Av Anisa i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 9Siste melding: 24-06-10, 19:03 -
Armour-oppstart og varm kropp, overdose eller underdose?
Av baremei i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 17-09-06, 20:57 -
Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 05-04-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker