Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Bor fortiden i Egypt og trives med det;-)
    Alder
    53
    Meldinger
    200

Standard Veldig opp og ned

Og da mener jeg fra dag til dag.

Jeg går nå på 225mµ levaksin og på mange måter føler jeg meg mye bedre enn før for jeg orker jo mye mer men så er det disse opp og nedturene. De kommer og går så det er som å leve i en berg og dalbane. Den ene dagen er jeg helt på topp, som i går feks da var alt så bra og jeg var så positiv, helt sikker på at nå klarer jeg å begynne å trene forsiktig, jeg klarer å ikke spise godis og spise sunt. Så kommer dagen i dag hvor alt er umulig, jeg får til å presse meg ut på costa coffe for å ta en iste og leser litt i boken min. Koser meg veldig når det står på, så får jeg handlet litt og kommer hjem, forter meg å lage middag så er jeg skikkelig nede i kjelleren, ser ingenting poitivt i noe, har lyst til å gi opp, verker i kroppen etter mine ti forsiktige mintutter med trening i går osv osv.

Det eneste jeg faktisk har lyst til er å treffe venner (slipper å tenke noe særlig) eller forsvinne inn i filmenes verden. Det er så innmari slitsomt å ha det slik og jeg lurer på om flere har det sånn når de tilsynelatende er godt medisinert?
    I'm sick and tired of always beeing sick and tired Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Veldig opp og ned

Ja, jeg kender det desværre godt, Trude. Men føler, det er bedre nu, hvor jeg bruger Erfa i stedet for syntetisk medicin. Den gamle Eltroxin kunne jeg også bruge, men ikke den ny slags og heller ikke Euthyrox. De er ikke ens, de syntetiske, og det er en jungle for nogle af os

Jeg har også udsving nu, men nu kan jeg bedre se eller rettere mærke, hvad der gør forskellene: Kost, søvn, stress. Især føler jeg, at det er af vanvittigt vigtigt med en god tarmflora. Har fået antibiotika-kure her i vinter, og jeg kan mærke, at det slet og ret har sænket stofskiftet. Satser nu på at trække det op med probiotika.

Håber, det ellers går godt i Egypten?

Nielsigne

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Bor fortiden i Egypt og trives med det;-)
    Alder
    53
    Meldinger
    200

Standard Sv: Veldig opp og ned

Takk for svar, det er godt å høre at jeg ikke er den eneste selv om jeg skulle ønske at ingen hadde det slik:-D

Men det er noen ganger så ille at jeg tenker jeg er på vei til å bli gal, nesten som om det er to personer av meg.

Det går nå ellers veldig bra her i Egypt, jeg har jo fått meg et nettverk med gode venner men må nok etterhvert finne på mer å gjøre så jeg ikke blir sittende inne så mye. Jeg er en person som trenger å ha noe å gjøre så etterhvert som jeg blir bedre og bedre (for det blir jeg) så finner jeg nok også mer å gjøre:-D

Har jo såvidt begynt med å lære arabisk, foreløpig bare to timer en gang i (og det er bare så deilig). Klarer å vaske leilighet uten problemer, lage mat og gjøre andre ting samme dag, så livet er mye bedre. Kunne nå bare denne psyken spille litt mer på lag nå så blir det ganske så topp egentlig:-D
    I'm sick and tired of always beeing sick and tired Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008

Lignende tråder

1. Lurer veldig??
    Av Lutitia i forumet Blodprøver
    Svar: 4
    Siste melding: 05-03-09, 19:30
  2. Hypothyreose. Velregulert på levaxin. Veldig overvektig.
    Av mokki i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 86
    Siste melding: 01-10-08, 20:54
  3. hei, veldig ny
    Av kokkelærling i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 15-04-08, 10:00
  4. Nå går det brått veldig dårlig.....
    Av Nettverk i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 4
    Siste melding: 12-02-08, 18:01

Søkeord for denne tråden