Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Hybrid View
-
19-04-06, 17:25 #1
Litt om meg;)
Jeg er en jente på 37 år som bor i Oslo. Har samboer og en nydelig datter på 15. Har en krevende lederjobb, som av og til er en utfordring og takle med lavt stoffskifte og tåkebelagte dager
Jeg slet fælt med candida i 2000, og oppsøkte Balderklinikken. Der målte legen en forhøyet anti-TPO, noe som har gjort at jeg har fulgt opp med stoffskifteprøver.
Da TSH èn min lå på ca. 3,5 og T4 lå på 13.5, og Anti-TPO`en lå på ca. 1000, krevde jeg å få prøve Levaxin. Dette var for ca. 1. år siden. Jeg hadde god effekt av Levaxinen de 14 første dagene, og så merket jeg ingen effekt lengre. Etter ett år oppsøkte jeg Balderklinikken og etter at jeg hadde prøvd å oppjustere levaxinen uten resultat fikk jeg Armour
Jeg hadde en knall start på Armour, men tror nok at jeg gikk litt for fort opp i dose, fikk litt hjerteklapp og følte at jeg ble sliten igjen. Jeg har derfor trappet ned igjen, bruker nå 1Grain, og 25 mg Levaxin, men merker tydelige symptomer på at det er for lite. Allikevel er jeg bedre på Armour enn jeg var på Levaxin. Jeg håper at jeg skal klare å normalisere stoffskiftet, for jeg har utrolig mange lyster
Elsker å reise, lytte til flott musikk, strikke, gå turer, spise god mat, er opptatt av form og farge, interiør, estetikk, litt filosofi, og selvfølgelig å kose meg med mine kjære
Ellers er jeg veldig takknemlig for dette forumet
Lignende tråder
-
Forhøyet anti-TPO og lite jernlager!
Av [Marita] i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 19Siste melding: 30-08-10, 18:30 -
Stemmer det at det ikke er vits å ta stoffskifteprøver...
Av Marina73 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-04-08, 18:57 -
Hva viser forhøyet anti-tpo? nye prøve svar....
Av trude.lutt i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 18Siste melding: 01-12-07, 22:02 -
Hva har du gjort i dag?
Av Siri Ann i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 11-09-06, 22:00

Svar med sitat
Bokmerker