Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Hybrid View
-
18-05-10, 23:17 #1
Thyroid fra Internationale Apotheke i Stuttgart
Har lige læst på Facebook, at Erfa Thyroid hurtigt kan fåes via det internationale apotek i Stuttgart. 'Leveringstiden er under en uge', stod der ...
Det lyder da mærkeligt - jeg har nu ventet i næsten en måned på at få Erfa sendt hertil fra Flensborg, og den har ikke engang forladt Canada endnu. De må næsten ha' et lager af Erfa i Stuttgart
-
19-05-10, 03:20 #2
Sv: Thyroid fra Internationale Apotheke i Stuttgart
Den 12. maj 2010 modtog jeg med en boks Erfa Thyroid fra Internationale Apotheke i Stuttgart. 8 måneder efter at bestillingen var afgivet, recepten afsendt og pengene betalt ca. 1½ måned senere, efter at Apotheke har send en email med meddelelsen om, at Erfa er nu på lager.
Få dage efter at pengene var modtaget kom en ny e-mail med meddelelsen om, at desværre er der sket en fejl og derfor bliver ventetiden desværre noget længere.
7 måneder efter bestilling kom så en ny e-mail og denne gang fik jeg at vide, at Erfa desværre er blevet returneret fra Danmark fordi den var forgæves forsøgt afleveret hele tre gange. Grunden til at pakken ikke kunne afleveres var... låst hoveddør m. dørtelefon og mit fravær hjemme hver gang. Ingen opringning (telefonnummer var oplyst i papirerne) og ej heller postkort om at pakken var ankommet. Ej heller en meddelelse om at pakken var afsendt fra Tyskland. Jeg skulle slet og ret tankelæse eller se i kaffegrums efter besked om at pakken var på vej.
Ikke nok med, at det var deres fejl - har Apotheke forlangt at jeg skulle hoste op med yderligere 24 Euro til en ny porto (den første porto var 12 Euro), hvis medicinen skulle genfremsendes....
De fik pengene, selv om jeg var godt nok knotten og.... det bliver ikke dette Apotheke jeg skal handle hos igen, kan jeg love for. 8 måneders ventetid + ekstra porto er mere end jeg vil stå model til næste gang.
Jeg ved at også Rufus har bestilt Erfa Thyroid samme sted omtrent samtidigt med mig. Gad vide om hun fik sin medicin derfra nogensinde?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
19-05-10, 13:16 #3
Sv: Thyroid fra Internationale Apotheke i Stuttgart

OTTE MÅNEDERS VENTETID ! Jeg er dybt rystet.
Apotekeren i Flensborg har skrevet til mig, at der ville gå 3-5 uger fra de fik recepten - med epost - til Erfa'en ville være hos dem. I morgen er der gået fire uger.
Jeg håber saftsuseme, der ikke kommer til at gå meget længere - og tænker på, om jeg skulle ta' og rejse til Norge eller Sverige eller ... med en recept ...
Lignende tråder
-
Thyroid Throu
Av Eir i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 18Siste melding: 10-12-10, 15:10 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Natural Thyroid 101
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 1Siste melding: 14-02-09, 15:52

Svar med sitat
Bokmerker