Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Kjapt spm; demens
Hybrid View
-
14-05-10, 11:49 #1
Kjapt spm; demens
Mener jeg har lest at lavt stoffksifte kan gi demenssymptomer. Men er det også sånn at en ubehandlet stoffksiftesykdom kan føre til demens?
-
14-05-10, 12:06 #2
Sv: Kjapt spm; demens
Se Demens og hypotyreose og ellers søg på ordet demens her på forummet. Der burde dukke op omkring 50 tråde hvor demens er nævnt.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
14-05-10, 14:19 #3
Sv: Kjapt spm; demens
Demens er nok en fellesbetegnelse for flere kognitive forstyrrelser.
Ikke alle er alvorlige eller uhelbredlige om en kan si det slik.
Mange tenker kanskje på Alsheimer i den forbindelsen, som er en av de alvorligste sykdommer som fører til demes.
Det finnes flere.
Jeg mener at ubehandlet lavt stoffskifte kommer i den sekken. Likeledes mener jeg mye kan tyde på at forsenet behandlingsstart ihvertfall ikke forbedrer prognosen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Demens og hypotyreose
Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 0Siste melding: 21-03-09, 11:26 -
DEMENS OG LAV TSH
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 2Siste melding: 03-01-07, 23:38 -
DEMENS OG LAV TSH
Av cathrin i forumet TSHSvar: 2Siste melding: 03-01-07, 23:38

Svar med sitat
Bokmerker