Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Hybrid View
-
12-01-10, 10:12 #1
etter vel 1 mnd på Erfa thyroid..
Nu har jeg brukt Erfa Thyroid siden 1. des.....snart 1,5 mnd. Jeg fryser litt enda, men ikke den intense "frossen-kulda" som virkelig gjorde vondt.
Smertene under foten er borte, noe som får meg til å tro på at det var pga mangel på medisin.
Er ikke helt i den fine formen jeg var før jeg gikk tom for Armour...men den kommer vel etter hvert. Noe er nok selvforskyldt da jeg ikke har vært flink å holde meg unna sukker/hvete i jula/etter jul. Kosten spiller virkelig en stor rolle, er ihvertfall min erfaring.
Ha en fin dag.
-
12-01-10, 14:29 #2
Sv: etter vel 1 mnd på Erfa thyroid..
Var veldig tiltaksløs etter en stund på nye Armour. Den begynner å gi seg nå etter tre uker på Erfa. Er helt sjokkert over hvor mye jeg får til nå og hvor effektiv jeg klarer å være. Mamma sier hun merker (positiv altså) forskjell på meg fra jul og til nå
Lignende tråder
-
Økning av dose
Av HeidiN i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 27-05-08, 16:20 -
Regulering av dose i graviditeten.
Av Unn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 17Siste melding: 26-01-07, 16:02 -
Armour økning etter blodprøvesvar
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 25-09-06, 20:04 -
Økning Armour - bedre form
Av ella i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 15-06-05, 21:06 -
Økning/regulering Armour....
Av ella i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 04-04-05, 22:00

Svar med sitat

Bokmerker