Side 1 av 5 12345 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 94

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Rogaland
    Alder
    40
    Meldinger
    253

Red face Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:)

Hei alle sammen!
    (dette blir nok langt, delvis min «historie», delvis spm levaxil/ naturlige prep.)

Så fint å se at det finnes et nettsted som dette, når en «flakser rundt i uvitenhet» etter en ny diagnose...
    Jeg har en god del spørsmål og tenker de blir flere etterhvert som kunnskapsnivået stiger
    Jeg er 24 år kvinne (eller jente? Når begynner man egentlig å si kvinne??) som i forrige uke fikk beskjed av endokrinolog at stoffskiftet var lavt. Desverre ba jeg ikke om eksakte tall, men anti-TPO var godt over 1000.
    Har vært bla. trøtt, slapp og tiltaksløs i åresvis (og prøvd å få legehjelp), men mistenker at stoffskiftet ikke har blitt sjekket før for et halvt år siden. Da var jeg frivillig med i en etterundersøkelse for barn behandlet for kreft (friskmeldt i den spede alder av 5), og ble tappet for 10 svære glass blod :O hvorpå de sjekket alt som sjekkes kan (på tre forskjellige sykehus i tre dager, pjuh!)

Fastlege fikk så brev fra s.h om at stoffskiftet måtte undersøkes videre. Tok prøver hos fastlege (igjen, spurte ikke hvilke, eller dvs. Prøvde men ble avfeid). Disse var helt fine. Jaja. Så legen mente jeg var deprimert. Har hele tiden vært spent på om jeg ville klart å jobbe fulltid og samtidig ha et liv ved siden av når jeg ikke akkurat er proppfull av tiltakslyst, og nei, det er ikke en oppmuntrende tanke (ferdigutdannet om 6mnd). Fikk ny time hvorpå legen skulle se nærmere på min depresjon, men dagen før dumpet det et brev i posten om avvik i siste prøve- «et lite avvik som muligens kan peke i retning av en stoffskifterelatert sykdom»- og henvisning til endokrinolog.

...så der var jeg altså i forrige uke. Veldig hyggelig lege! Men «brent barn skyr ilden» (eller lukter svidd), så jeg spurte og grov i minste laget. Legen ville uansett gjøre sitt beste for å bedre mitt sløve sinn og min slappe kropp (den er egentlig stram og fint altså ), så alt vel!
    Fikk levaxin og skal prøve det frem til februar. Om jeg ikke blir bedre, ville legen prøve med et annet preparatet i tillegg på L (?), med t3 i (?).

Jeg er i et hele tatt «lettet over å være syk». Det betyr jo at noe kan gjøres med saken! Jippi!

Meeen.. så blir jeg litt motløs da, etter noen timer foran skjermen. Hvor enn jeg vender og snur meg, virker det som overveldende mange ikke har det største utbyttet av Levaxin, men av Armour. Og at det kan vere en umulig prosess å få resept på sistnevnte... Alt jeg har lest om hvorfor A virker bedre på mange enn L virker også logisk. Liker å «forstå» hva jeg trykker i kroppen

Så er spørsmålet: hva gjør jeg nå? Har egentlig ikke så lyst å prøve L i åresvis når Armour virker som et bedre og mer «komplett» alternativ. Egentlig vil jeg ha Armour (eller tilsvarende) nå... sukk!
    Og finnes det leger i Bergen som skriver ut denne? Er dette kansje info som bør gå på priv. Mld?

Dere kloke, erfarne medsøstre og brødre... har dere noen råd? Eller tanker? Erfaringer? Jeg blir egentlig glad for alt, spesielt av å se at jeg ikke er den eneste i hele verden med slike plager..

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:

Det er mulig at hesten er hvit, men "rideren" er faren din, og vel så det. (legg merke til det - en d)
    Jeg kjenner igjen historien din (så alt for godt)
    først.
    Anti-TPO er en enten/eller-test, tolkes altså mye likt en graviditetstest.
    Er den over 100 - så har du det, og hvor mye over 100 er ikke avgjørende, og gjenspeiler heller ikke alvorligheten.
    Det alvorlige er at du har antistoffer i blodet som setter igang en betennelse i kjertelen som denne dør av. Sorry for the blundtness.....
    Det tar noen år, og i denne tiden blir det nødvendig å erstatte dennes produksjonstap med stadig høyere doser av hormonene kjertelen en gang produserte.
    Og jeg antar du har søkt opp denne info ?

Du reiser meget intressante spørsmål i det du alt nå tviler på den bestående behandlings effektivitet.
    Men det er slik at bestående statistikk legene bruker (ubrukelig eller ikke) viser at de fleste har det ok på dagens behandling.
    Det er bare noen utskudd som meg, og noen til etterhvert, som ikke får noe liv av den behandlingen. I følge aker, et 6år gammelt utsagn om at det bare var 10-12% som ikke fikk det bra på Levaxin.

Et interessefelt er jo at alle dagens Tyroidbrukere er startet opp på Levaxin og har på egen hånd, etter et antall mange år, kjempet, lurt eller smuglet seg til et bedre liv på et av Tyroidene (feks Armour)
    Hva om disse hadde hadde blitt startet opp på et Tyroid i steden ?
    Hadde jeg sluppet å ødelegge de viktigste 16 år av mitt liv ved å ha blitt startet opp på et Tyroid ? (jeg overdriver ikke!)
    Det får jeg jo aldri vite - tiden har gått.......

Tyroidet kom først.
    Det ble avløst i en markedskamp man ikke kan være stolt av i åra opp mot 1980. Det gikk fra å være enerådende til nærmest å bli forbudt på få år.
    Man hadde klart å fremstille det man kalte "thyroxin" (det som kommer fra thyreoidea) kunstig ved hjelp av synteserering.
    Senere laget man så en behandlingshypotese (som man fremdeles bruker) som sier at bare man tilfører T4 så klarer kroppen seg.
    T4 er et molekyl som består av to tyrosinproteiner + 4 jodatomer. 75% av kjertelens produksjon er dette, og er lagervare for kroppens stoffskiftehormon T3 og leveren omdanner T4 til T3.
    Men kjertelen produserer også T3, T2 og T1.
    Og det har kansje en hensikt ? Er det tenkelig at kjertelen produserer noe den ikke bruker ?
    Og her er valget : Enten tror man på at kroppen klarer seg med T4 og kjører på Levaxin.
    Eller man vil prøve å tilføre alt som kjertelen produserte og velger et Tyroid.

Jeg er sikekr på at du klarer å tillegne deg de kunnskaper som trengs.
    Det var verre i -87 da var det legen sa hele internett.......
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Nov 2009
    Alder
    57
    Meldinger
    225

Standard Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:

Hei Rosin

Det var ett flott profilbilde

Du har altså omsider fått diagnosen Hashimotos etter lang tid med symptomer, det tar dessverre ofte sin tid...

Jeg kjenner dessverre ikke til noen leger i ditt området som skriver ut Armour, men jeg skal prøve å gi deg noen råd/erfaringer allikevel.

Hvis du vil kan du sende meg en PM med mailadressen din så skal jeg videresende deg en mail jeg fikk fra overlegen ved Aker sykehus som nevner både levaxin og armour behandling, uten noe svartmaling av Armour. Denne kan du kanskje ta med til legen din...

Armour/Erfa virker mye bedre enn Levaxin og Liothyronin (T3) gjorde for meg.
    Jeg måtte lyve og manipulere for å få resepten/registreringsfritaket fra legen min. Først så sa jeg at søsteren min brukte det og at det fungerte mye bedre for henne, men han var ikke overbevist. Jeg ble deretter sendt til en spesialist i indremedisin for jeg var ikke bra i det hele tatt, og da spurte jeg henne om ikke hun ville anbefale Armour, hun nektet og det var helt uaktuelt for henne å anbefale slik behandling.

Når jeg kom tilbake til fastlegen så sa jeg at jeg spesialisten ikke hadde noe motforestillinger til Armour og da fikk jeg til slutt resepten. Det føltes ikke bra å lyve om dette men jeg hadde ikke noe valg... Jeg var stort sett helt/delvis sykemeldt når jeg gikk på Levaxin, etter få måneder på Armour følte jeg meg mye bedre og ble friskmeldt/arbeidsfør. Legen var overrasket over effekten jeg hadde av Armour! Det har vært nedturer også på Armour men dette skyldes nok betennelsen i kjertelen og manglende økning av dose når kjertelen fungerer dårligere og dårligere. Dette må du være obs på og ta prøver jevnt slik at du slipper å ende opp i kjelleren...

Hvis du virkelig ønsker å prøve Armour/Erfa så ikke gi deg!! Du må bruke alle triks du kan, bruk gjerne argumentet om at du kjenner noen som har større nytte av dette enn Levaxin. Videre så kan du bruke argumentet at du er svært sensitiv overfor syntetisk medisin og reagerer dårlig på dette, og at du svært gjerne vil prøve Armour/Erfa en stund for å se hvordan det virker. Klag og syt over hvor elendig du blir av Levaxin osv. Jeg vet dette ikke er helt moralsk men må man så må man... Det er bare å begynne å bearbeide.

NB! Det er vanskelig å få tak i Armour nå så du må satse på Erfa Thyroid som er det samme, se link i forumet. Ta med deg navn, produsent etc. til legen slik at han lettere klarer å skrive ut reg. fritak.

Lykke til

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Hei lille Rosin! Velkommen hit. jeg leser historien din. og tenker på min egen historie. Kreftpasient som femåring, ut og inn av sykehus gjennom oppveksten. det fikk et navn til slutt da jeg nærmet meg førti. Posttreumatiskstressyndrom, PTSD. I tillegg hadde jeg først en ubehandlet hypotyreose, med antistoffer, altså Hashimotos, som deg. Deretter en dårlig behandlet hypotyreose. Tilsammen litt for mye for kroppen over mange år.

Det er jo ikke sikkert at våre historier er sammenfallende! Bare for å si det. Men jeg forteller allikevel om meg selv. Så kan du selv reflektere om noe passer. For et par måneder siden leste jeg en artikkel av en tidligere kreftpasient i Aftenposten. Hun skrev om fatigue, altså tretthet, slitenhet. Som mange kreftpasienter erfarer i ettertid. da jeg leste artikkelen, tenkte jeg: tar de ikke spyttprøve av slike pasienter som klager over fatigue i etterkant av store kreftoperasjoner? Går de bare ut i uføretrygd? Hva skjer med dem?

Jeg har nå det som du kan lese at flere har her på forumet: binyretretthet/binyrebarksvikt. Det er som en stor tretthet, du er trett inntil margen. Og det hjelper ikke å ta seg sammen. Da blir det bare verre. Og det sitter ikke i hodet. Som en del leger later til å tro. Det sitter i binyrene. Binyrene er trette av å ha krempet mot stress i mange år. Så blir kroppens reserver og produksjon av kortisol, som er helt vesentlig for et velfungerende liv, lavere og lavere. For mitt vedkommende: det stresset jeg skisserte ovenfor, kreft, operasjoner, uoppdaget hypotyreose, og deretter dårlig behandlet hypotyreose.

Hvis jeg var deg, ville jeg sjekket om det kan være en mulighet for at du kan ha problemer med binyrene, jeg tenker på historien din om å ha kreft som femåring. Det er ikke bra for binyrene! Her finne rdu et fint skjema som du kan fylle og og teste deg om du kan ha binyretretthet/svikt. deretter ville jeg jobbet for å fått tatt spyttprøve. Mange leger later som om det holder med en blodprøve for å sjekke binyrer, men det holder ikke. det skriver selv Legeforeningen på nettsidene sine.

Jeg tror nok at det beste for de fleste er naturlig thyroid. men det går jo an å starte med Levaxin om du er usikker på hva du vil, eller ikke får respons fra legen i første omgang.

Lykke til Rosin
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Rogaland
    Alder
    40
    Meldinger
    253

Først vil jeg si hjertelig takk for lange gode svar. Jeg begynner å bli klokere!

n`Finn, du bekrefter på mange måter det jeg selv tenker og tror, er godt å høre at jeg ikke er helt på villspor. Det er jo rimelig selvmotsigende at kroppen produserer hormoner den ikke har bruk for. Ellers er jeg sjokkert over hvor mange som har mistet alt for mange gode år- og som selv har måttet komme frem til egnet behandling. Det er visst sant at en må være frisk for å kunne være syk..
    Det fører ikke bare godt med seg at markedskreftene får styre. Og ja, heia internett!! Hva gjorde vi egentlig før når vi undret oss? Det har jeg glemt..

Siven, takk for «skitne triks»! Greit å ha noe i ermet om det trengs (og det virker det som).. og så kommer du med enda en bekreftelse på at Armour fungerer best for deg. Hyggelig å høre at du er bedre nå!
    Jeg har forresten også en søster med lavt stoffskifte. Satt på Levaxin for et par måneder siden. Ble mye bedre i starten, nå går det ikke like bra. Hun er dyrlege, så om hun vil prøve Armour eller lignende, satser jeg på hun har noen slående medisinske argumenter.. skal diskutere dette med henne i julen.
    Jeg vil kjempegjerne få det brevet fra Aker!! Sender deg en pm med mail. Jeg har nå bestemt meg for å ta opp alternativ medisinering med min lege. Virker liksom bortkastet å forsøke Levaxin i åresvis når så mange har det bedre med noe annet. Og ikke minst virker det som flere føler seg klarere i toppen med Armour??
    Men jeg ønsker å ha med noe å «slå i bordet med» og det virker ikke som det er mye vitenskapelig forkning konkret på disse alternative produktene? Har funnet en svensk avisartikkel om en lege som har skrevet ut Armour til 200 pasienter og seier «alle» har det mye bedre. (http://www.expressen.se/halsa/1.1342...iniva-har-okat ) Denne tenkte jeg kanskje å ta med. Nå er kanskje ikke expressen verdens mest seriøse avis, men Om noen vet om dokumentasjon en lege ville tatt for god fisk, tips i vei!

Vigdis: Det hørtes jo ganske sammenfallende ut ja.. man skal jo liksom være frisk etter avsluttet kreftbehandling, men jeg har flere ganger lurt på hvordan kroppen hadde fungert i dag uten sykdom og cellegift. Fikk mye info om evt senvirkninger under forskningsundersøkelsen. Men de vet jo ikke så mye enda siden folk lever lenger og lenger etter kreftnehandling Heldigvis! Stoffskifte var ikke nevnt, men fatique og tidlig overgangsalder. Boka «kreftoverlevere» er ny og bra om du er intr. I slikt
    Takk for linken! Skal absolutt sjekke det ut og be legen sjekke binyretretthet neste gang. Får bruke kreftbehandlingen som argument også. Skulle jo uansett sjekket disse før jeg ble satt på Levaxin?

Håper du får riktig behandling nå og at det går riktig vei!

Takk alle sammen! Å høre fra dere betyr mye! Og jeg tror det kan komme til å bety mye for helsen min også...

Ringte forresten legekontoret og skal få tilsendt alle prøveresultater. Fikk resultatet på nestsiste prøve (ikke fra endokrinologen men legekontoret): Fritt t4: 12,4. TSH: 4,80. Anti-TPO over 1000

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:

Sitat Opprinnelig skrevet av Rosin Vis post
    Men jeg ønsker å ha med noe å «slå i bordet med» og det virker ikke som det er mye vitenskapelig forkning konkret på disse alternative produktene?
    Hov, hov... "alternative produktene"? Ja, der findes faktisk en hel del gode kilder, men man skal nok starte historisk idet de fleste beskrivelser stammer fra den mest udforskede periode, før syntetiske mediciner blev markedsført som værende "bedre". Der er nu SÅ meget spam om de syntetiske fortræffeligheder, at det kan blive svært undervejs at få sorteret og finde de rette kilder. Lægemidlet er også så gammelt, at man den gang nøjedes glade med at det virker og dobbeltblinde forsøg var slet ikke opfundet. Ikke i den scala som det er blevet moderne efter computernes indtog.

Det største problem er dog lægestandens funktionelle analfabetisme når det kommer til at kende medicinfagets egne rødder og ingen af de nulevende læger jeg kender, kender til at det netop var udvikling af Thyroid USP-mediciner, som grundlagde hele endokrinologien. Det andet "problem" med Thyroid USP er, at det ikke kan patenteres = ingen milliarder i fortjeneste til medicinalfirmaer - du ved... Så de gør hvad de kan, for at fortrænge ind i glemslen erindringen om og kendskab til de gamle mediciner og - de dumme læge følger dem som en tankeløs fåreflok.

Måske har du lyst til at udforske nærmere denne hjemmeside - Rosin? Bare til at begynde med... Og lige denne tråd også, til vi finder noget mere læsestof.

På hjemmesiden Thyroid Patient Advocacy-UK har de endda udarbejdet en instruktion for patienter, hvis læger er Thyroid USP-tvære. Du finder instruktionen her og på samme hjemmeside burde du kunne finde adskillige henvisninger til mere litteratur.

Kan du have en god eftermiddag, Rosin?

P.S. Forresten glemte lige... på forsiden af forummet, i boksen til venstre, under overskrift "Stoffskifte kunnskap" finder du masser af relevante links til netsteder, hvorfra du også kan finde frem til mere litteratur...
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Ålesund
    Alder
    51
    Meldinger
    418

har dere noen råd? Eller tanker? Erfaringer?
    Håper du finner en lege som lytter til deg, og dere i samarbeid finner den beste behandlingen. Lykke, lykke til
    Anbefaler naturlig thyroid på det varmeste.
    Er du uheldig, kan det være at legen din aldri har hørt om produktet, og ikke engang vet hvordan et skjema for registreringsfritak ser ut. Ta med deg et, det ligger her på forumet. Og forbered deg godt før legetimen. Leger kommer med de rareste argumenter mot naturlig thyroid. En annen ting.... De fleste leger tror at Thyroid er som levaksin, at man kan hive innpå hele dagsdosen om morgenen. Det har skremt mange bort fra å bruke Thyroid, og det er veldig synd. Jeg ble iallefall skikkelig dårlig av det. Jeg har prøvd meg fram med forskjellige ting. Har funnet ut at det beste er å dele dosen, og ta den to ganger om dagen. Kanskje trenger du å dele dosen ytterligere. Det er lett å bli hyper, (hjertebank, svetting, nervøsitet) hvis man hiver innpå for mye på en gang. Det er min erfaring.

http://www.healthrecipes.com/armour_thyroid.htm

"Most doctors using Armour thyroid are not aware that Armour thyroid should be used twice daily and NOT once a day. The major reason is that the T3 component has such a short half life and needs to be taken twice daily to achieve consistent blood levels."

Igjen....Lykke til!

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Behandling med Tyroid har jo også endel varianter - det kommer an på hvem man spør.
    Pakningsvedlegget som er med Armour anbefaler feks. en dose pr. dag.

Jeg tenker sånn at en får prøve å "leke" kjertel så godt det går.
    Det er naturlig for en frisk kjertel å produsere mye T3 når man våkner. Ut over dagen faller kjertelens ekstrabidrag av T3, og den T3 som de-jodinasen produserer vil dominere.
    Derfor mener jeg det kan være lurt å prøve å ta Tyroid-dosen om morgenen.

T3 er en kortvarig greie ?
    Tja, i blodet så, men så er det heller ikke der T3 er aktiv - det er jo bare en transport som foregår i blodet.
    Og dette faktum at T3 er så kort tid i blodet har nok brakt fram tanken om at det kan være lurt å dosere Tyroid (og Liothyronin) flere ganger.
    Og det kan sikkert virke positivt på mange, men jeg vil tro at da er ikke bidraget fra de-jodinasen stort nok, altså T4-dosen er ikke høy nok.

Opplever man at det er behov for flere doseringer, ville jeg ta det som et tegn på at T4-dosen bør økes.

Så finnes det jo de som ikke tåler så høy T4-dose som er nødvendig for å sikre nok T3 fra de-jodinasen.
    Et viktig enzym i den forbindelse består bla. av T2 og selen.
    Så man kan jo da forsøke et selentilskudd. Trenger man T2 er det ingen vei utenom, men må bruke et Tyroid. Og virker ingen av delene, så bare må man jo dosere flere ganger.
    Levaxin inneholder kun T4.......
    De som bruker Levaxin klarer seg, eller MÅ klare seg, uten det T3-tillegget som kjertelen bidrar med. All T3 kommer da fra de-jodinaseprosessen.
    Tyroidbrukere får jo dette, og kan få det til rett tidspunkt ved å morgendosere seg.

Jeg fant en ganske god forklaring her : http://www.hypo2.info/attachments/07...Hypotyreos.pdf
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Ålesund
    Alder
    51
    Meldinger
    418

Takk n'finn! Jeg lærer stadig noe nytt . Det var ikke meningen å drive med feilinformasjon her

Den linken du sendte så veldig interessant ut, men jeg må lese den en dag hjerna mi virker litt bedre. I dag blir det litt for mye på en gang

Så det du mener er at hvis jeg ikke tåler å ta hele dagsdosen på en gang, uten å få hjerteklapp og bli så nervøs og elendig at jeg må legge meg, så kan det hjelpe med selen?

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Rogaland
    Alder
    40
    Meldinger
    253

Dere er så greie å komme med info og svar!!

Har sjekket linkene og blitt enda «klokere». Og fått enda mer lyst på noe annet enn Levaxin.. Fått noen flere prøveresultater: T3: 2,1. S-Ferritin 23 (er ikke dette lavt?). S-kortisol (kl.11): 325.
    (T4 var 12,4, TSH 3,8(skrev feil sist innlegg) og Anti-TPO over 1000)

Ellers har jeg hatt litt problemer med å sovne, noe hjertebank og en rastløs følelse selv om jeg er kjempetrøtt. Har bare tatt 0,25 mg Levaxin i åtte dager, så egentlig skulle jeg ikke merke noe nå?

Ifølge binyreskjemaet (link fra Vigdis ) har jeg slitne binyrer. Får prøve å be endo. Om en spyttprøve, siden blodprøve ikke er til å stole på for å måle dette(?). Har også målt morgentemperatur- den var på 34.7 men målte under armen og da skal en legge til 1 grad? Altså blir tempen 35,7. Er det egentlig noe jeg kan gjøre med binyrene selv, uten resept på noe? Kjøpe krem på apoteket?

Jeg har ny time hos endo i slutten av Februar. Jeg er ikke så flink å være tålmodig dessverre. Går siste året på studiene og er ikke helt der jeg bør. Ikke en god følelse, hadde ikke gjort noe om kroppen fungerte optimalt nå.. I dag er jeg ufattelig trøtt, helt uten grunn. Med en bacheloroppgave som burde være skrevet.... jeg vil bare ha mer energi og bommullen ut av hodet!

Gaaaargh!! Heldigvis hjelper det litt å syte.

Side 1 av 5 12345 Siste

Lignende tråder

1. Min erfaring med lavkarbodiett
    Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)
    Svar: 12
    Siste melding: 11-12-09, 01:19
  2. Nykomling som søker svar
    Av HeiDisign i forumet Presentasjoner
    Svar: 6
    Siste melding: 13-01-08, 09:46
  3. Min erfaring med operasjon
    Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto's
    Svar: 1
    Siste melding: 21-11-06, 11:03
  4. Er det noen her som har erfaring med homeopati?
    Av Thyr i forumet Alternativ behandling
    Svar: 3
    Siste melding: 01-09-06, 11:34
  5. Når på dagen dere tar levaxin ?
    Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 13
    Siste melding: 06-04-05, 22:21

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn