Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    292

Standard Levaxin-utløpsdato

Hei alle!

...jeg fant igjen en boks med Levaxin som hadde siste forbruksdato november 2009, hadde dere brukt den allikevel? Hvor viktig er expire-date på Levaxin egentlig.......

Riktig godt nytt år alle sammen - og på forhånd takk for evt svar ang utløpsdato på Levaxin.....

- nettverk -
    Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
    Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Ålesund
    Alder
    51
    Meldinger
    418

Standard Sv: Levaxin-utløpsdato

Litt vanskelig å si..... Fant en link her: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/4532971.html

Du får det vel på blå resept, og da koster det ikke allverden å kjøpe en ny boks......

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Levaxin-utløpsdato

Jeg har spurgt om det på apoteket en gang, da jeg fik udleveret et præparat hvor udløbsdatoen var 1 måned frem, men pilleantallet var 100 dvs. den sidste pille skulle tages 60 dage efter udløbsdatoen. Jeg fik at vide, at udløbsdatoen i virkeligheden også var sidste salgsdato og medmindre der stod en udvidet "holdbarheds-info", var medicinen ikke forældet før der er gået et år efter sidste salgsdato, hvis tabletterne ikke var opbevaret for varmt osv. Så mon dine Levaxin-piller ikke kan holde nogle få måneder frem, når udløbsdatoen kun er 2 måneder gammel?
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn