Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Levaxin-utløpsdato
-
07-01-10, 22:32 #1
Levaxin-utløpsdato
Hei alle!

...jeg fant igjen en boks med Levaxin som hadde siste forbruksdato november 2009, hadde dere brukt den allikevel? Hvor viktig er expire-date på Levaxin egentlig.......
Riktig godt nytt år alle sammen - og på forhånd takk for evt svar ang utløpsdato på Levaxin.....
- nettverk -Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.
-
08-01-10, 09:25 #2
Sv: Levaxin-utløpsdato
Litt vanskelig å si..... Fant en link her: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/4532971.html
Du får det vel på blå resept, og da koster det ikke allverden å kjøpe en ny boks......Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
-
08-01-10, 13:55 #3
Sv: Levaxin-utløpsdato
Jeg har spurgt om det på apoteket en gang, da jeg fik udleveret et præparat hvor udløbsdatoen var 1 måned frem, men pilleantallet var 100 dvs. den sidste pille skulle tages 60 dage efter udløbsdatoen. Jeg fik at vide, at udløbsdatoen i virkeligheden også var sidste salgsdato og medmindre der stod en udvidet "holdbarheds-info", var medicinen ikke forældet før der er gået et år efter sidste salgsdato, hvis tabletterne ikke var opbevaret for varmt osv. Så mon dine Levaxin-piller ikke kan holde nogle få måneder frem, når udløbsdatoen kun er 2 måneder gammel?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Svar med sitat
Bokmerker