Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
25-03-10, 08:38 #1
Danmark kalder på hjælp...
Hej alle.
Jeg har virkelig brug for noget kvalificeret hjælp.
Jeg er ny patient dec. 2009. Fik konstateret følgende tal
TSH 83
t3 og t4 over 15
tpo over 2000
Blev sat i eltroxin. Tog dem i 6 døgn, med voldsomme bivirkninger til følge. Fandt ud af at der var problemer, skiftede til Euthyrox ca. 5. januar. Fik det straks meget bedre og har kun haft det opadgående indtil for nogle uger siden.
Jeg fik taget bloprøver ved 100 mkg. eu. og den sagde tsh 1,77 jeg havde selv øget til 125 mkg og har ligget på det i adskillige uger med godt velbefindende.
Pludselig bemærker jeg at jeg daler lidt i energi, får lettere muskelsvaghed. Dette tænker jeg bare er nogle af de såkaldte dårlige dage.
Sidste uge bliver det hele værre og værre for til sidst at ende i kaos i lørdags.
Symptoner:
Meget meget muskelsvag
ondt i fødderne
sveder voldsomt
har svært ved at rumme flere ting
spiser hele tiden (hvilket ikke er normalt for mig)
dårlig søvn
underlig afføringsmønster
smerter i hele kroppen
rysten
kløe
Jeg tænkte at jeg nok var overdoseret. Springer helt søndag over og starter mandag med 50 mkg. Tirsdag 75 mkg. og har det egentlig lidt bedre. Var til læge tirsdag som hiver sig i håret og siger at jeg skal prøve at regulere medicin. Onsdag begynder jeg at få det dårligere igen. I nat svært ved at sove. Her til morgen skidt tilpas igen. Muskelstivhed, hovedpine, kløe, hjertebanken.
Når jeg læser alle jeres gode og lærerige tråde, bliver jeg nu i tvivl om jeg er overdoseret eller underdoseret. Jeg har ikke den store erfaring med denne sygdom, da jeg jo er ny. Sidder nu her og spekulerer på om jeg skal sætte dosen op eller ned.
Er der nogen der kan give mig et godt råd???
Jeg er frustreret over at lægen ikke ved mere om sygdommen. Har en generel holdning til at den lille pille bare klare det hele og jeg jo må prøve mig frem....
Det vil jeg også gerne, men jeg ved bare ikke hvad det er jeg skal prøve....
Jeg kan heller ikke forstå at det kan svinge så meget, fra at have det rigtig godt til lige pludselig at befinde sig i helvede.
På forhånd tusinde tak.
Kh. Hope
Lignende tråder
-
Q10 + Selen som hjælp mod træthed
Av gitteh i forumet SelenSvar: 13Siste melding: 06-11-13, 20:08 -
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Hjælp.. What to do
Av Annette-S i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 11-01-10, 21:45 -
ny-hjælp til blodprøver
Av lollipop1961 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 08-06-09, 13:21 -
Endelig hjælp!
Av Nocturne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 03-12-07, 14:56

Svar med sitat
Bokmerker