Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Tråd: Kosttilskudd

  1. #1
    Medlem siden
    Nov 2009
    Meldinger
    28

    Standard Kosttilskudd

    Lurer på hvordan det funker for de som har lavt stoffskifte å ta kosttilskudd eller sånne detox-kur? Som feks Oxytarm 30 days etc..
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

  2. #2
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

    Standard Sv: Kosttilskudd

    Lavt stoffskifte virker jo slik at stoffskifteaktiviteten blir lavere. Det går langsommere.
    Hos noen går enkelte funksjoner som drives av stoffskiftet ennda langsommere, mens noen kanskje ikke er så mye påvirket.

    En av oppgavene stoffskifteaktivitene har, er jo å fjerne avfallsstoffer og bygge opp igjen.
    Men hvor stor effekt den enkelte vil ha av denne behandlingen er umulig å vite på forhånd.
    Det skulle ikke være noe iveien for å prøve.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

  3. #3
    Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    61
    Meldinger
    409

    Standard Sv: Kosttilskudd

    Det må jo prøves,
    hvorfor tenkte du på det?
    slanking eller generell opprensing,
    eller for å få satt igang noe?
    Nå virker det som systemet generelt fungerer bedre med nesten alt som ikke er light,
    back to basic,
    godt smør fra kua, helmelk(for de som ikke har intoleranse) rent kjøtt etc,

    masse gode mattips på tråden for dette.
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

  4. #4
    Medlem siden
    Nov 2009
    Meldinger
    28

    Standard Sv: Kosttilskudd

    Jeg kom bare til å tenke på det da jeg leste om noen slankepiller på dette forumet.. At noen piller kan kræsje med medisinene mot stoffskiftet..

    Jeg har lyst til å rense kroppen litt bare.. Og se om det har noe effekt

    Jeg ville gjerne forhøre meg i tilfelle det er dumt gjort å ta rensekur via tabletter eller noe lignede..
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Lignende tråder

  1. Svar: 7
    Siste melding: 13-03-10, 20:06
  2. Kosttilskudd for hjertet
    Av Carro i forumet Urtemedisin
    Svar: 1
    Siste melding: 23-07-09, 07:47
  3. Kosttilskudd og A-Vitaminer
    Av puselus i forumet Vitaminer
    Svar: 1
    Siste melding: 04-11-08, 15:16
  4. Kosttilskudd
    Av Lissa i forumet Kosttilskudd og naturlegemidler
    Svar: 35
    Siste melding: 23-06-08, 18:19
  5. Vitaminer og kosttilskudd
    Av KIDA i forumet Vitaminer
    Svar: 3
    Siste melding: 04-01-07, 21:33

Bokmerker

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn