Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
15-01-08, 18:01 #1
Operert for kreft i Skjoldbrukskjertelen
Hei!
Mitt navn er Torill, og jeg ble operert for kreft i Skjoldbrukskjertelen siste gang i januar 2007, første gang i oktober 2006. Jeg føler meg nå frisk, men ble likevel forundret da jeg fant mye mer informasjon i dette forumet, enn hva jeg har fått på alle mine sykehusbesøk de siste årene. Utrolig lærerikt, og ikke minst godt å lese hvordan andre har taklet sykdommen. Gleder meg til å utveksle erfaringer med dere alle!
-
18-01-08, 08:29 #2
velkommen skal du være:O) og du har sikkert mye å bidra med selv som har gjennomgått 2 operasjoner....
så flott å høre at du føler deg bra i dag:O)
klem
-
07-02-08, 10:14 #3
Hei!
Velkommen inn hit! Jeg har selv ikke vært medlem her lenge, og skulle virkelig ønske at jeg hadde funnet forumet for 1,5 år siden, da jeg fikk samme diagnose som deg!
Slik som du beskriver tilstanden din, minner det veldig mye om hvordan jeg hadde det rett etter at jeg fikk beskjeden. Jeg har også to små barn som deg.
Jeg vil råde deg til å skrive ned informasjonene du får, jeg angrer på at jeg ikke gjorde det, for alt var så nytt og uvirkelig, og dagen etter jeg hadde snakket med legene var alt glemt! Og ikke vær redd for å "mase" på legene for å få vite alt du vil. Ofte er det ikke så lett å vite hva jeg skulle spørre om heller!!
Jeg ønsker deg all lykke med behandlingen, og viss du kan se noe trøst i det, så er jeg i dag tilnærmet helt frisk!! Var på kontroll nå i januar og alt ser helt fint ut
Klem fra meg!!
Lignende tråder
-
Betennelse i skjoldbrukskjertelen?
Av Student24 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 31Siste melding: 04-10-12, 22:58 -
Operert for kreft
Av Tuppelura i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Skjoldbrukskjertelen lage tyroksin
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 01-11-07, 20:02 -
Operert for kreft i skjoldkjertel. Nytt ubehag i halsen
Av sugarfre i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 8Siste melding: 02-03-07, 00:35 -
Betennelse i skjoldbrukskjertelen
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 25-09-06, 12:27
Svar med sitat

Bokmerker