Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Hovne hender
-
17-01-10, 11:00 #1
Hovne hender
Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne inn.. Men har ofte hatt hovne hender/nummenhet.. Det kjennes som om jeg har litt mye vann i hendene.. Jeg vet ikke om det kan være relatert til lavt stoffskifte selv om mitt er på grenselandet?
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
17-01-10, 12:17 #2
Sv: Hovne hender
Det kan det være Claudia.
Det kan skyldes trange forhold i ankler eller/og håndledd.
Prøv og goggle på :
Karpal tunell syndrom.
http://www.tidsskriftet.no/?seks_id=411710• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
17-01-10, 12:57 #3
Pleide å være så hoven i hendene hver morgen at jeg ikke kunne lukke dem, dvs lage knyttneve. Hoven i ansiktet og. Men det forsvant med medisinering da jeg endelig ble diagnostisert. Hovenhet, myxødem osv er veldig vanlig for folk med ubehandlet stoffskiftesykdom
-
17-01-10, 13:00 #4
Jeg går jo på minste dose av Levaxin.. Jeg får ikke høyere dose siden jeg fortsatt er på grenselandet..
Armene dovner ofte om nettene, og hendene hovner om morgenen og iblant på kveldene.. Ja, kan godt være den karpalsyndromet.. Mamma har lavt stoffskifte og har hatt det på begge armene.. Hun måtte operere begge armene/håndleddene..For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
vondt i leddene og hovne fingre
Av Siriusen i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 4Siste melding: 21-05-09, 12:00 -
Veldig hovne øyne
Av Lilje i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 4Siste melding: 02-11-08, 12:41 -
Hender som dovner bort
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-10-07, 19:10 -
Negler og tørre hender
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 24Siste melding: 04-02-07, 12:01 -
Veldig hovne øyne
Av liten i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 2Siste melding: 18-12-06, 13:24
Svar med sitat
Bokmerker