Hei dere!

Synes forumet har blitt så stort at det nesten er litt uoversiktlig for et rotehode som meg, men....

Er det noen her inne som kombinerer stoffskiftemedisin og hormoner?

Jeg gjør nemlig det nå. Har brukt T3 og T4 (Levaxin og Liothyronin) i 4 uker nå (bare én uke med Lio.), starter på 5 uke (2 uken med Lio.) med dette. Det jeg kjenner forskjell på er at jeg har ikke vondt i halsen lenger (bank i bordet!!), føler at håret mitt også kommer seg ettersom jeg ikke mister så veldig mye lenger, men mister noe fremdeles.
Jeg har aldri forsøkt denne kombinasjonen sammen, men føler fortsatt at noe gjenstår for at jeg skal føle meg 100% frisk (om jeg i det hele tatt kommer dit da... det er jo en annen sak).

Jeg skal opp i 75 mcg Levaxin og 1/2 Liothyronin i første omgang. Får jeg hint om at jeg er på vei til å få høyt stoffskifte så skal jeg kutte ned på medisineringen..

De siste dagene har jeg opplevd stikking i brystet, svimmelhet og kvalme.. Jeg er usikker på om det har med at jeg egentlig skulle hatt en menstruasjon i uken som var og at det kan ha noe med dette å gjøre ettersom jeg ikke har forsøkt kombinasjon av alle disse medisinene samtidig. Har også økt østrogendosen siden sist.

Noen som gjør seg noen tanker og har erfaring med det??
Vil gjerne høre. Kan det ha noe med at jeg ikke tåler stoffskiftemedsin-kombinasjonen? Jeg ligger i grenseland for lavt stoffskifte i følge blodprøvene mine..