Fikk svar på binyreprøvene mine (kortisol spyttprøver) tatt 09.07.10.:

kl. 08.00: 6.9 (3.5 - 27.0)
kl. 11.20: 4.7 ( 3.5 - 27.0)
kl. 16.15: 1.8 (3.5 - 27.0)
kl. 23.15: 0.8 ( under 6.0)

Fastlegen gadd ikke engang å ringe Aker for å få svar på prøvene, og jeg hadde til og med ringt labdamene på legekontoret to dager i forkant slik at de skulle ha prøvene klare til jeg skulle komme. Det hadde de ikke gjort... Fastlegen sendte meg i går et brev med disse resultatene, da labdamene hadde fikset det å få tak i svarene.. Alle prøvene lå innenfor normalen stod det i brevet, han har ikke giddet å se skikkelig på svaret en gang... Sukk... Beklager sutringen, blir bare så lei.... Fastlegen var mer opptatt av å være kverulant, og brukte tiden min på hvor jeg hadde fått tak i DHEA og hvor mye jeg veier... (jeg har veid det samme, gi og ta 2 kg i sikkert 10 år)
Jeg er jo fortsatt en slank dame, og noen ville vel også sagt at jeg hadde utseendet med meg... (dette ville vel de samme tatt tilbake hadde de sett meg privat med Joey Tempest frisyre til langt ut på ettermiddagen på de værste dagene i fin stil med hullete joggebukse) Brun er jeg jo også etter å ha ligget med krokodillekroppen min i sola for å bli i hvertfall litt brun.. Derfor kan jeg jo ikke være syk, ikke sant!!??

I hvertfall kjenner jeg godt at binyrene mine sliter, og brainfogtidene og slitenhetstidene mine passer godt til prøvene..

Skulle ønske jeg kunne spedd på med hydrocortisontabletter en liten stund, slik at binyrene mine kunne kommet seg igjen fortere.. Prøver Balder i morgen..

Kjenner det hjelper med smurning av hc-krem, men full smurnings hver dag da gitt.. Det er et lite styr, pluss at huden har vel ikke veldig godt av det..

Jaja, god kveld godtfolk..