Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
20-03-09, 12:22 #1
Måtte si opp jobben min. Konsentrasjonsproblemer etc.
Hei!
Jeg måtte si opp jobben min i August 2008. pga. det jeg trodde fikk beskjed om var psykiske probl. men som senere viste seg å være lavt stoffskifte/hashimotos. (se tråden "min historie" for mere info
). I desember fikk jeg endelig et vikariat og jeg har fortsatt denne jobben, trives godt og ønsker sterkt å imponere slik at de forhåpentligvis vill tilby meg fast jobb ettterhvert. Men ... så er det denne dumme sykdommen som ødelegger for meg.. jeg har veødig store problemer med å fokusere på ting og særlig i lang tid av gangen. Jeg sitter på jobb å prøver å konsentrere meg men det føles som om jeg sitter med "tåke i hodet" (har ingen bedre måte å beskrive det på). Det er så frustrerende for jeg vill jo være flink, og jeg og samboeren er helt avhengige av at jeg jobber full for å klare oss økonomisk.
Jeg merker dette i stor grad hjemme også, klarer ikke å lese bøker lengre, sliter med å følge med på en hel film etc. Og får ikke med meg ting som skjer eller som folk sier. Lever litt i min egen verden.
Kjenner noen seg igjen i dette?
Kan det bli bedre?
Føler meg så treig og er redd folk skal tro at jeg er uintressert i hva de sier, og vill jo gjøre en god jobb. Har nettop begynt på Levaxin (5 uker siden) og T4 er ganske lav enda (12,4) , kan disse tingene bli bedre etterhvert når man havner på et riktig nivå.
Skjelver også veldig på hendene noe som kan være veldig flaut noen ganger og dessuten er det sklitsomt og en stadig påminnelse om sykdommen.
Hilsen CarolineSist endret av Admin; 20-03-09 kl 12:35 Begrunnelse: Link tilføjet
Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og arbeid? Hvordan takler dere jobben?
Av i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 37Siste melding: 01-12-09, 20:44 -
Droppet tur med jobben
Av snuppa i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 31-01-07, 12:05 -
Måtte le her om dagen:)
Av Tynn Tråd i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 20-12-06, 23:03 -
Hvordan kan man bli trygg på mat?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 68Siste melding: 07-12-06, 17:44

Svar med sitat
Bokmerker