Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Hybrid View

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard Takker for meg

Vet ikke om dette heller er riktig sted å skrive det, men da får dere bare flytte det.

Nå som mangelen på Armour er stor, men også ellers så synes ikke jeg at det blir riktig for meg å være medlem av et forum som ikke kan opplyse åpent hvor man får kjøpt Armour andre steder enn på Apotek som ikke klarer å ha nok medisin, og så bestiller fra en grossist som får det fra et sted hvor de ikke klarer/ vil lage n ok. For meg blir det for galt.

Husk at det faktisk er mulig å dø av hypotyrose. Jeg trodde faktisk dette forumet skulle være en hjelp, og slik jeg ser det når slike opplysninger ikke kan skrives fritt så er det ikke det.

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Standard Sv: Takker for meg

Sitat Opprinnelig skrevet av cathrin Vis post
    Jeg trodde faktisk dette forumet skulle være en hjelp, og slik jeg ser det når slike opplysninger ikke kan skrives fritt så er det ikke det.
    Det er korrekt, at oplysninger om konkret nethandel med medicin ikke er tilladt at udveksle på åbent forum. Det må folk bruge privat e-post til at kommunikere om. Vi vil hverken medvirke til at give Toldvæsenet "gode ideer" eller overtræde lovgivningen om medicinkøb.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Takker for meg

Kjære catrin.
    Jeg har jo fulgt med i mye av det du har skrevet her, og det det er trist om du skulle velge å forlate forumet syns jeg.
    Jeg skjønner veldig godt den fortvila situasjonen du er mitt oppi, og selvfølgelig også ditt ønske om hjelp. Tro meg, jeg har også vært der.......
    Og – jeg skjønner også godt at avgjørelser kan bli litt – farget av fortvilelsen man er mitt oppi.
    Så jeg håper på at du vil revurdere – jeg syns det var koslig å ha deg her, og jeg syns du skrev mye fint – og vil sette stor pris på om du fortsetter.

Så bare min forklaring til hvorfor det har blitt slik.
    Før – inntil for få år siden, skrev vi jo åpent om absolutt alt her på forumet.
    Men det førte altså til at Tollvesenet kom på sporet av navnene våre. Til meg og mange andre.
    Vi kan ikke bestille lenger – tollen har fått tak i navnene våre og tar oss med en gang.

Dillemmaet er jo at man vil, som du cathrin, ha et mest mulig åpent forum som alle kan lese på.
    Vi vil jo gjerne at venner, familie og ikke minst leger skal sniklese her om hvordan vi har det.

Så håper jeg jo virkelig at problemet løser seg fort for deg cathrin, og hos alle andre.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn