Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
-
11-12-09, 16:22 #1
Pris på Thyroid fra Efra via Vitus
Jeg leste at ella har betalt 1200 kr for 500 tabletter av Thyroid på Vitus, mens jeg fikk beskjed om at jeg må betale 2010 kr på Vitus apoteket i Stavanger. Det er jo 800 kr forskjell. Noen andre som har har fått Erfa fra Vitus andre steder i landet og i så fall: Hvor mye måtte dere betale for det?
Det er jo en anelse mistenklig at det er så enorm forskjell i pris innen samme kjede..?Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
11-12-09, 16:45 #2
Sv: Pris på Thyroid fra Efra via Vitus
Hvilken styrke kjøpte du? Mener å huske at Ella kjøpte 60 mg? Jeg kjøpte 125 mg og betalte 2017;
-
11-12-09, 17:30 #3
Hei Rufus

Du har så rett så rett.. he he
Jeg kjøpte 125mg, tenkte meg ikke om :-D Takk for hjelpen!
Hvor lenge måtte du vente på dem? Jeg har bare litt over en uke til, så er det tomt. Håper jeg slipper å måtte gå over på kun Levaxin (tar 75µg Levaxin utenom 1 1/2 grain Westhroid). Et veldig lite håp i disse juletider er jeg redd..Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
11-12-09, 18:48 #4
Fikk beskjed om at de koster 1600kr for 500stk 125mg på Apotek1 i Oslo. Kan hente der i morgen.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
11-12-09, 18:53 #5
b@ambi, jeg har fått samme beskjed og skal også hente på samme sted imorgen, hehe. Kanskje vi møtes
-
11-12-09, 19:08 #6
Ja, kanskje det

Jeg skal iallefall senke skuldrene betraktelig når den boksen er i hus. Da har jeg for en god stund fremover.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
11-12-09, 20:04 #7
Hei B@mbi og Lillepus88

Jeg bor i Stavanger uheldigvis
Det er jo litt underlig at det er så stor forskjell på Vitus og Apotek1. Jeg har dessverre allerede lagt inn en bestilling. Men bare jeg får dem er jeg sjeleglad!Hilsen Anne Ma
-
11-12-09, 20:16 #8
Ja, jeg har inne bestilling to andre steder og. Vitus. Der koster de visst 2017kr. Men de kommer jo aldri, så nå blåser jeg i de! Det er vel snart 1 mnd siden jeg bestilte.
Til Apotek1 ringte jeg faktisk i dag, og de kunne skaffe!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
12-12-09, 09:09 #9
Ja, stemmer det, jeg kjøpte 60 mg og betalte 1200,- for 500 stk
-
12-12-09, 12:08 #10
Jeg ventet ca 10 dager, tror jeg. Men det var før Vitus begynte å snakke om leveringsproblemer på Erfa. Krysser fingre for deg!
Men dersom prisene varierer så mye mellom Apotek 1 og Vitus som det later til, så vil jeg i framtida "take my business elsewhere" og skaffe hos Apotek 1! Det er jo klart.
Lignende tråder
-
De har ikke Erfa Thyroid på Vitus lenger
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 11-12-09, 18:27 -
Pris på Armour/hvor er det billigst?
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 11-08-09, 21:06 -
Pris på årsforbruk Armour?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-05-06, 14:52 -
Pris på Glucophage?
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 4Siste melding: 13-09-05, 22:12 -
Pris på armour?
Av Ruth i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 27-06-05, 12:39
Svar med sitat

Bokmerker