Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard It's A Mad Mad Mad Mad World

Fra tråden: Om piller, grønsaker og grønnskollinger
    Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Her går det frem broccoli inneholder legemidler, så snart må vi vel kjøpe grønnsaker på resept ? Her er det snakk om stoffer med høy kurabilitet. Det er altså hakket verre enn med citronen - den har de kun funnet C-vitamin i - enda - så den er i fritt salg en stund til. (Tenke seg til at grønnsaker.......)

Så her er de kommende lovforslag : Det blir forbudt å innføre broccoli fa USA hvis de inneholder over en viss mengde av stoffet. Der gjelder det, som før omtalt, høyere konsentrasjonsgrenser for hvornår en entrer legemiddelnivået - enn når det kommer fra EU.

Jeg så en film med Jerry Lee Lewis - tror den var fra 60-tallet.
    Den hadde tittelen : For en gal gal verden.
    Han skulle bare visst.......
    Ja sørme... der er i sandhed MAD-emner nok til adskillige nye komediefilm, hvis menneskerne - regissører, skuespillere og.... filmpublikum - i mellemtiden ikke var blevet syge af hypothyreose, hele bundtet... Hypothyreose er vist ikke så befordrende for den humoristiske sans... som den gang i 1963, da filmen "It's A Mad Mad Mad Mad World" blev vist.

Den slags film, som jo ikke længere indspilles nu - kan vist risikere også at komme på receptpligt: de får jo vores cortisol til at flyde i blodårerne helt uhæmmet... uha da da! DET kan vi jo ikke have frit tilladt nu, i disse EU-tider, hvor alting skal reguleres og overvåges, selv i lande udenfor EU.

• Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: It's A Mad Mad Mad Mad World

Takk for gjensynet Anisa !
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Østlandet
    Alder
    53
    Meldinger
    848

Wow, filmen virker jo helt rå! Jeg foretrekker filmer fra 1992-1993 og bakover..

Jeg følte i hvertfall at jeg fikk cortisol-overdose av å se disse klippene!

Det jeg likte best var alle stuntene - Det virker som om de fleste faktisk er
    filmet i real speed, dvs. ingen spoling. Utrolig bra!

En gang skal jeg lage en film om mitt liv, med vekt på måten jeg har blitt
    behandlet på av helsevesenet.

Det blir en god film. Men den bør ikke sees av hypokondere! ;)

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Sitat Opprinnelig skrevet av ThomasWH Vis post
    En gang skal jeg lage en film om mitt liv, med vekt på måten jeg har blitt behandlet på av helsevesenet. Det blir en god film. Men den bør ikke sees av hypokondere! ;)
    Har svaret her (for ikke at spolere morskaben i denne tråd).
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn