Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
04-04-11, 16:33 #1
Forstuelser/brister gror dårlig
Jeg må bare spørre om dette også har noe med stoffskiftet å gjøre. Jeg er veldig klumsete av meg, så jeg har en del småskader. Jeg falt en gang oppå foten min barbeint, så jeg landa med full vekt på stortåa. Den ble ikke bra før det hadde gått ett år eller to.
Så for ca 3 måneder siden sparka jeg hardt i ei bok jeg ikke så lå på gulvet, lilletåa på ene sida av bokhjørnet, den nest minste tåa på andre sida. Jeg tok det ikke særlig alvorlig, men for en stund siden, når det fortsatt ikke var bra, fikk jeg det teipa av fysioterapeuten min. Har holdt på med det en stund, syns det er bedre, men ikke bra. Har ikke lyst til å styre med røntgen og greier for noe så lite. Jeg syns det var mye verre med stortåa jeg nevnte først i innlegget, og da det ble røntget var alt i skjønneste orden.
Men det er jo rart at hver gang jeg skader meg slik som det der, så tar det veeeeeeeldig lang tid før det blir bra! Sånn er jeg forøvrig med alt - andre er forkjøla noen dager, jeg er det i kanskje to uker. Og mye oftere. Jeg har et par vinterforkjølelser, minst en vårforkjølelse, en på sommeren, et par på høsten... Pluss at jeg har pollenallergi og mistenker støvallergi. Så jeg er tett i nesa (som gjør at jeg får øretrøbbel), allergisk, småforkjøla og føler meg generelt uggen utrolig ofte.
Jeg begynner å bli lei av at det hoper seg opp med småting som er i veien med meg, at alt tar så utrolig lang tid, og jeg begynner å føle meg som en hypokonder!
Lignende tråder
-
Ble så dårlig
Av heisann i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 5Siste melding: 15-10-07, 14:22 -
dårlig periode
Av skaye i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 19-04-07, 20:30 -
så dårlig i magen...
Av komlå i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 9Siste melding: 27-02-07, 10:38 -
Dårlig immunforsvar
Av marge i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 22-02-07, 14:21 -
dårlig hørsel :-(
Av happygirl i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 06-09-06, 21:08
Svar med sitat
Bokmerker