Hei!
lenge siden jeg har vært her nå!
Siden sist: Byttet fastlege med gode resultat,vært innom kurs,Tatt opp fag, ett år på høgskole i forbindelse med omskolering(sluttet pga konsentrasjonsvansker),utplassert på forskjellige arbeidsplasser gjennom Nav-fungert alt fra ok til dårlig, mye venting i systemet(NAV),.I mellomtiden fått diabetes 2,anstrengelses astma(hatt i mange år, men fant ikke ut av det før nå)og betennelse i hæl som blir nå betegnet som varig skade /plage med spesialsåler og sko.Det beste av alt er at stoffskifte nå har vært stabilt lenge og at mange av plagene som jeg trodde kunne komme av stoffskifte er relatert til alt det andre.Nå gjenstår det å kombinere de forskjellige sykdommer /medisiner og få en avklaring på helse og arbeid- for JA , jeg er fremdeles i systemet til NAV og det er ikke mye som skjer.Klarte å skaffe meg en liten jobb som jeg mestrer og gir meg selvtillit,men da fikk jeg beskjed om å slutte i denne , fordi jeg ikke er ferdig utredet i forhold til arbeid og helse.Så hva skjer - INGENTING,men jeg er ved godt mot

Hilsen SØS