Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Hybrid View
-
06-06-05, 20:11 #1Sis Gjest
Tretthet lik som svak fyllesyke?
Hei alle sammen.
Jeg bare lurer på en liten ting; når dere skriver at dere er så trøtte og tiltaksløse hele tiden, føles det litt som om man har drukket alkohol dagen før? Altså om det er samme følelsen i kroppen? Jeg har nemlig en følelse av at alle ledd er fylt med bly, og alt er bare tungt og vanskelig å gjennomføre. (- i tillegg til minst 20 andre symptomer på hypo.)
Venter på prøveresultater og vil eventuellt logge meg skikkelig inn når de kommer. Er forøvrig veldig glad for å ha funnet disse sidene. Jeg gråter mine mange tårer foran dataen mens jeg leser om alle dere som har det som meg. Huff, at alt skal være så tungt!
-
06-06-05, 20:40 #2Feiga Gjest
Jeg kjenner meg veldig godt igjenn i det du skriver. Det kan føles ut som fyllesyke å være hypo. Begynnte selv på Levaxin på fredag og synest allerede at det har bedret seg noe, selv om det er langt igjenn. Noe med det verste med å være hypo er at mange har lyst å stemple oss som hypokondere noe som igjenn går utover selvfølesen. Lykke til med prøveresultatene.
-
06-06-05, 21:01 #3baremei Gjest
Den sammenligningen har jeg faktisk ikke tenkt på før, men jammen har du rett.
_Akkurat_ sånn føles det, med nogo attåt.
Bare tørsten og suget etter junk-food mangler.
-
07-06-05, 08:44 #4ung mor Gjest
ja.
sånn føles det.
Mang engang har jeg virkelig følt meg fyllesyk, selv om jeg ikke har drukket på flere uker.. innimellom da jeg derimot er fyllesyk, er jeg nødvendigvis ikke annet enn litt ekstra trøtt -
Det jeg imidlertidig har funnet ut er at om jeg tar en zyrtec etter å ha inntatt alkohol er formen betraktelig bedre dagen derpå
Det er antageligvis ikke så lurt å drikke når man har denne sykdommen?
men jeg gjør iallefall det engang iblant
-
07-06-05, 10:56 #5
Ett glass vin nå og da må vel kunne drikkes? 8)
Opprinnelig skrevet av ung mor
Men det er nok ikke så veldig lurt å overdrive! Spesielt ikke om leveren har sitt og slite med allerede pga sykdommen og dens etterfølgere (VitB12 mangel etc).
-
07-06-05, 11:09 #6
Det er noen som har erfart at når de ble hypo (før behandling) så har de blitt fulle og syke av bare litt alkohol.
nora
-
07-06-05, 13:46 #7baremei Gjest
Jeg jodler som en lykkelig idiot etter bare et par glass vin, jeg.

Vel og merke når jeg er underdosert og før jeg fikk behandling.
-
07-06-05, 15:55 #8
Jess - dum og fæl som man er !
Men NÅ går det også mye bedre !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
07-06-05, 17:01 #9
Det tok meg flere år etter startet behandling før jeg kunne ta meg noen øl og våkne edru(ihvertfall føle meg edru) dagen etter. Ellers så merker jeg ikke noe til det nå.
Tatjana
-
07-06-05, 20:05 #10
:twisted: Ja , har sluttet å drikke cognac da kroppen tålte det dårlig.Til og med vin skal det veldig lite til av

Svar med sitat

Bokmerker