Viser søkeresultater 1 til 8 av 8

Hybrid View

Gjest

Standard Montebello kurs for kreft opererte!!

HEI ALLE KREFTOPERERT I KJERTELEN

Kan vi ikke melde oss på kurs i november på montebello??
    Hadde vært trivelig å møte flere med samme problem

Påmeldingsfristen er 19 oktober, og kurset heter : forskjellige kreftdiagnoser....
    Kurset varer ifra lørdag til fredag.

Hiv dere med

Hilsen kreftoperert juni 2005..

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Bærum
    Meldinger
    101

Standard

Hvor finner man mer info om dette da??

Gjest

Standard

Heia :P

Kontakt montebello så veileder de deg videre

Telefon: 62 35 11 00
    Telefaks Fag: 62 35 11 98 / Telefaks
    Resepsjon: 62 35 11 99
    E-post: post@montebello-senteret.no

Gjest

Standard

X

Montebello-senteret på Mesnali
    Som kreftpasient har du krav på et opphold på Montebello-senteret på Mesnali ved Lillehammer. Teksten nedenfor er hentet fra Kreftforeningens informasjon om senteret.

Montebello-senteret er landets første helse- og rehabiliteringssenter for kreftrammede. Senteret tar imot pasiener for hele landet og gir aktiv rehabilitering, meningsfull rekreasjon, opplæring og informasjon til kreftpasienter og deres familier. Formålet er å bedre pasientenes muligheter til å mestre sitt daglige liv. Senteret gir tilbud både til pasienter og pårørende.

Montebello-senteret ligger i naturskjønne omgivelser i Mesnali ved Lillehammer.

Montebello-senteret arrangerer forskjellige kurs for brystkreftopererte. Trygdekontoret dekker utgifter til reise og opphold, men kursdeltaker må betale kr 150,- pr døgn i egenandel, (pårørende kr 100,- pr døgn.) Din lege må søke trygdekontoret om økonomisk dekning og sende godkjent søknad til Montebello-Senteret.

De som søker om opphold på Montebello-Senteret må være i slik fysisk form at de er i stand til å klare seg selv.

Mer informasjon om sentret og tilbudet det kan gi finner du på Montebello's egen nettside. Gjør oppmerksom på at senteret's side er en rammeside og siden til tider ikke fungerer.

For å forhøre seg om ledig plass kan man ringe Montebello-senteret på telefon 62 35 11 00, sende en faks til faksnr 62 35 11 98 eller benytte e-post: post@montebello-senteret.no

pandalakris Gjest

Standard

Jeg hiver meg på oppfordringen. Det er kjempeflott på Montebello,og man har stor utbytte av kursene. Jeg kommer iallefall til å søke,slik at de må ta også denne kreftkruppen på alvor. Det er nemmelig ikke noen egne kurs for cancer thyreoideapasienter.

Gjest

Standard

SUPER DUPERT :P :P

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Bærum
    Meldinger
    14

Standard

Hadde vært kjekt om ikke innleggene var anonyme :-)

Medlem siden
    Jun 2005
    Meldinger
    10

Standard

Heia :P

Var ikke meningen å være annonym, men pleier å glemme å logge meg inn

Skal bli flinkere til det, jeg lover

Ha en strålende kveld
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn