Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
02-05-05, 19:29 #1Gjest
Leddsmerter og doseøkning
Endelig har jeg somlet meg til å melde meg inn igjen etter at forumet ble hacket...
Skrev et innlegg for en stund siden ang. forhøyet PTH, og kan nå melde at ved kontroll var denne normalisert seg igjen. Vel og bra, men det hadde vært greit å funnet ut av hvorfor jeg ikke blir bedre.
Nå blir det isteden MR av nyrer og øyne (!), og besøk hos reumatolog når jeg får audiens der.
Jeg er veldig plaget av disse stikkende leddsmertene jeg husker så godt fra tidligere. For en stund siden fikk jeg bihulebetennelse (oppdaget at den stikkende smerten jeg fikk av bihulebetennelsen var ganske lik den smerten jeg har i leddene), og denne satte seg over øynene slik at jeg fikk problemer med å se. Gikk over etter 1 1/2 uke uten at jeg ble behandlet. På slutten satt smertene bak og over venstre øye, og dette øyet har jeg hatt mye vondt i tidligere.
Jeg har hatt mye uklart syn etter at jeg fikk hypothyreose, og derfor skal jeg utredes videre for å se om det er noe med øynene.
Har også vært til UL av nyrene uten at det ble funnet noe galt der. Jeg har nemlig en del vondt i venstre nyre, noe som blir forsterket av stress.
Nå har jeg igjen forsøkt å øke dosen Levaxin fra 75 til 100 mikrogram, og ganske umiddelbart økte leddsmertene
Noen som har samme erfaringer?
Akkurat nå føler jeg at ting er ganske håpløst; man finner ingenting som feiler meg bortsett fra hypothyreosen, og jeg blir verre av medisinen jeg tar. Føler at jeg har problemer med å holde vekten, har ikke akkurat så mye å ta av fra før. I perioder er appetitten dårlig, og jeg er kvalm, og da er det ikke lett å få lagt på seg. Føler også at det er vanskelig å bytte medisin så lenge jeg er under utredning for alt mulig. Det er vel best å ta en ting av gangen.
Jeg er fortsatt sykemeldt og lurer på om jeg noen gang kommer tilbake i den jobben. Den medfører mye stress og natt/kveldsjobbing, noe jeg har merket lenge ikke er bra for meg.
Dette ble mye klaging og lite spørsmål, men hvis det er noen som har samme symptomer som jeg har skrevet litt om her, hadde det vært greit å høre fra dere.

Svar med sitat
Bokmerker