Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Hybrid View

Julla Gjest

Standard klarer ikke gå ned i vekt

heisann!
    er ny er i forumet jeg. er 21 år og lider av samme problem som dere andre. sliter veldig med å gå ne i vekt. er sinnsykt frustrerende!snart bikinisesong, noe som gjør det enda verre. uff.. :(
    har gått på roede, men gikk ikke ned et gram. lav karbo kur virker heller ikke. gikk til legen i dag og grein litt. han øket levaksimengden og ga meg liothyroin. han ba meg også forsøke NOKAS pulverdiett, som jeg syntes virket litt merkelig. er pulverdiett å foretrekke syns jeg virket litt rart for en med lavt stoffskifte..hmm
    noen som har noe erfaring med dette?
    hørt litt snakk om sånn armour, men det hadde ikke legen og ville ikke la meg prøve det. vil økt medisinering av levaksin virke?
    håper det da, for nå begynner jeg å bli ganske deprimert...

Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    7

Standard

Hei.
    Er 28 år og sliter -og har slitt mye med å gå ned i vekt selv.
    Men man må aldri gi opp! Både økt dose med levaxin og liothyronin kan hjelpe, man må bare prøve å se....
    Ellers kosthold jeg er blitt anbefalt ved lavt stoffskifte, er mye grønnsaker, brun ris og mat som forbrennes sent og helst fem til seks måltider om dagen. I tillegg til anbefalt å trene 30 min hver dag, eller så godt man får til.
    Dette gjelder særlig hvis ikke kroppen tar opp medisinene så lett lenger....
    - men sikkert nyttig uansett. Man hjelper kroppen litt iallfall....
    Synes pulverdiett hørtes rart ut jeg også....
    Lykke til...
    Hilsen Modemica

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    17

Standard

Jeg gikk 5 uker på Libra og gikk ned 4,5 kg, etter 3 mnd var jeg gått ned 8 kg totalt , ved å følge Libras kostholdsanbefalinger (små måltid hver 3. time) . Trente ca 2 x pr uke på Sats. Dette er nå 2 år siden, vekta ligger stabilt ca 6 kg under det jeg veide før Librakurset.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn