Hei hei

Nu har æ prøvd liothyronin sammen med levaxin i snart 6 uker. Kan ikke si at æ har hatt noen AHA opplevelser. Har fått litt mer lyst å gjøre noe om dagnen, men er fortsatt like helsikas uvel og sliten av ingenting og kraftløs- så det blir kanskje til mer irritasjon enn nytte den her "lysta" til å gjøre nåkka.. for kroppen nekter å være med på det... foreløpig..forhåpentligvis...
Hydrokortison har æ bare brukt en gang- følte ikke no spesielt når den va på???

Venter i spenning påå svarene fra MR , for nu e presset i halsen så sterkt at det e skikkelig vondt å svelge (grue mæ til å spise) og tildels vanskelig å få inn nok luft til tider... Denne gangen vises ikke cysten på yttersia av halsen , sånn som den gjorde sist - så æ e veldig spent på ka det kan være for nåkka....
Forklaringa fastlegen min har gitt mæ hittil e at det e psykisk, og at B12 ofte gjør at man blir tørr i slimhinnene slik at det kan kjennes vondt ut i halsen..

Det blir nesten sånn at æ ønsker at det ska være nåkka helt forferdelig bare for at æ ska få rett og legen feil...Men DET igjen blir for dumt - for det eneste æ ønske e å bli frisk og få ett VANLIG liv igjen.

Før jobba æ masse, trente kickboxing (tok sølv i min første turnering et par mnd før æ ble skikkelig dårlig) _ gud kor æ savne det... Har ikke trent på et år nu og det e trist. Hver dag passerer æ boksesekken min - den henger der til spott og spe... ;)

Jaja det va nok et hjertesukk, kan ikke sette mæ ned å tenke på det æ ikke kan - da blir dagen bare helt for jævlig... Ska heller være lykkelig at æ fortsatt kan ta en tur ut i slow motion med hundan mine. Ska kjøre til en stille, folketom plass kor dem kan springe så mye dem vil , mens æ bare sitt på en stubbe og e til

Kan noen se på prøvesvarene mine????

...........I sept i fjor : I nov i fjor: mai -05: Ref område:
S-B12 ....... 85 ...... 318 ....... 236 ....... 130-520
S-GT ....... 9 ...... 9 ...... 9 ......... 10-45
S-ferrirtin ...... 13 ...... 36 ....... 32 ........ 5-200
S-ALAT ...... 27 ...... 20 ...... 18 ........ 15-35
S-ASAT ...... 25 ...... 23 ...... 18 ...... ... 15-35
S-FOLAT ...... 6 ........... 22 ............. 5-30
S-FT3 ...... 5,4 ...... 5 ...... 4,6 ...... 2,3-5,7
S-FT4 ....... 17 ....... 20 ....... 16 ....... 9-22
S-TSH ....... 0,92 ....... 0,44 ....... 0,51 ...... 0,2-4,00

På cortisolprøven kl 08.00 var det forhøyet nivå av total cortisol og økt bindeprotein CBG.

Begynte meg levaxin 50 mikrogram i juli 2004. Har etterhvert økt til 150 mikrogram levaxin og 20 mikrogram T3 (husker ikke kordan æ skriver preparatnavnet...)

E fortsatt like helsikas dårlig, men den verste tåka e borte. Æ kan lese igjen (ikke for avansert) og æ treng ikke lenger laaang betenkningstid når folk snakke med mæ...
MEN æ e like "fyllesyk" som da æ blei skikkelig dårlig i fjor i juli. Hadde gått å hanglet i mange år før æ blei skikkelig syk...

Nu håpe æ at nån kan gi mæ nån tips her om ka som e galt???
Æ skjønner ingenting av de her prøvan- det bli for avansert for hodet mitt foreløpig... :(

Takke på forhånd for svar!!!!