Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Tone Gjest

Standard Graves igjen.. sukk

Synes det blir mye av meg nå, men jeg har det så elendig og synes det er noe herk at jeg må gå med T4=30 og kun bruke Inderal. Jeg venter og venter på operasjon eller radiojod, mens legen ser ut til å ha all tid i verden...

Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    19

Standard

Hei Tone!
    Jeg forstår ikke hva de gjør med deg jeg, da jeg skulle opereres så var det veldig viktig at jeg lå innenfor normalområdet før de opererte meg og jeg spiste to Neo Mercasole fire (!) ganger pr dag, husker ikke hvor mange milligram, men det var en ekstra gang pr dag på meg for å få ned Fritt T4. Krysser fingre for deg og håper du har en lege som vet hva han gjør? Hold ut, tenk på at det går over og gled deg til den dagen det er over!
    Darlingmin

Tone Gjest

Standard Operasjon

Du sier noe der. Vel, jeg tror de roter litt fordi jeg først skulle ta radiojod og nå ble det bstemt operasjon. Men fortsatt kan jeg ikke fatte hvorfor jeg ikke kan begynne i en fart på Neo m når jeg alikevel må ta de etterhvert. Han er assistentlege på sykehuset og må sjekke med både overlege, kirurg osv. Er ikke det betryggende....vel, ikke helt

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn