Hmmm, vet ikke om jeg er kommet på rett plass. men ser det er så mye lærdom her at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne hen å lese. Min situasjon er at jeg misstenker at jeg lider av svakt stoffskifte, selv om prøvene ikke sier så:Er det mulig???? Hva gjør jeg så for å finne det ut?

Er det slik at enkelte evnt tider på året så kan det være værre? Vet det høres rart ut ja, men kroppen min begynner alltid å trøbble på høsten. starter som regel med en halsbetenelse med påfølgende pencelinkur osv... For 3 uker siden så var jeg i kjempeform. hadde akkurat slutta og røyke, hadde begynt å trimmet, begynt med ekstravakter på en ny plass og stortrives med alt og alle. har tre flotte barn og en flott mann så har på en måte ingen forklaring på hvorfor jeg plutselig er blitt så "rar" det hele startet med en litt skal jeg kalle det angstfølelse en kveld jeg sku på jobb, var uvell og svimmel, men skyldte på at det var pga røykeslutt. ble sykmeldt noen dager og svimmelheten gav seg. uka etter ble jeg dårlig igjen. Da var det halsen, misstanke om kikkhoste og fikk pencillin. ikke kikkhoste påvist.

Nå er jeg kjempedårlig. føler meg skikkelig deprimert(tross at jeg ikke ser noen grunn til å være det, eneste grunn er liksom at jeg er oppgitt over å være sånn rar som jeg føler meg) orker knapt og tømme oppvask maskina. Plutselig begynner jeg¨å gråte, uten å vite hvorfor. tåler ikke at gubben eller ungene sier noe til meg. i tilegg så er jeg ekkel i halsen, føles som om det er en kul der på en måte, mao rar.Sover veldig dårlig har jeg også gjort. våkner tidlig og gruer meg faktisk til en ny dag, da jeg liksom føler meg for dårlig til å stå opp. har i tilegg mange andre symptomer, men skal prøve og begrense meg.

Slike episoder har jeg hatt mange av i løet av de siste 10 åra(alltid vært bra under svangerskap!!??) Fikk tilslutt påvist matintoleranse på balderklinikken.dvs ikke spise hvete, rugg, egg, melk, sukker, gjær, ris og potet. Følger dietten i perioder for så og gi skikkelig f...i andre perioder. syntes den er utrolig vanskelig å holde. blir veldig bra altså når jeg holder den,altsåmen vet på en måte ikke om det er DET plagene skyldes liksom.

Så begynte jeg å lese her da...og symptomene er nå skummelt like. vet legen har snakket om det før, men prøvene har aldri gitt utslag. Kan legge til at jeg vanligvis Når jeg er frisk er en veldig hyper person som sjelden sitter i ro, er alltid ute og leiker, rydder, jobber osv så det er vel kanskje litt rart med hypo da, kanskje jeg bare rett og slett er utslitt..

Noen som har noen synspunkter å komme med, tusen takk for at dere leste dette.( og tårene triller nok en gang..)