Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
08-11-10, 11:50 #1
Ønsker erfaring om medisinering for å motvirke følgene av stress
Er det noen som har erfaring om hvordan jeg muligens kan optimalisere medisineringen for å få det bedre i perioder med høyt arbeidspress i tillegg til de vanlige daglige gjøremålene? Tar nå 225 mikrg Levaxin x 5 dager/ 150 x dager + 20 mikrogr Liothyronin daglig.
Har de siste 2,5 månedene hatt et høyt aktivitetsnivå på jobb og mistenker at det er dette som gjør at jeg ikke har den gode effekten av medisinene som jeg hadde for ca 1 måned siden. Spesielt kuldefølelsen i hele kroppen har kommet tilbake.
I tillegg har jeg på toppen av det hele fått en betennelse i muskulaturen i skulderen, samtidig som det har knyttet seg godt mellom skulderbladene. Mens arbeidstempoet var høyt kjente jeg ingenting. 3 dager etter at jeg roet ned mye derimot - AU!
Lignende tråder
-
Medisinering....
Av gunnda i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 10-07-09, 17:27 -
Medisinering
Av Jodie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-02-08, 12:58 -
Trenger jeg medisinering el ikke? Håper på innspill fra dere
Av Cin i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 28Siste melding: 16-03-07, 21:30 -
medisinering av armour ??
Av Theodora78 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 27-09-06, 22:59

Svar med sitat
Bokmerker