Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
-
15-11-07, 18:20 #1
Empowerplus - ekstremt bra
Jeg bruker, i tilleg til t3 og t4, tar jeg Empowerplus. Uten tre stk av de hver dag, så kollapser jeg. Anbefales å prøve. Dyrt men verdt det.
Har "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
-
15-11-07, 20:53 #2
Har du fått legen til å søke om registreringsfritak, eller hvordan har du fått dem ?
Er intressert i å forsøke.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
15-11-07, 22:27 #3
Hva er Empowerplus, og hva gjør det for deg, Tor?
Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
-
16-11-07, 00:36 #4
http://www.legemiddelsiden.no/default.a ... &IOID=5842Advarsel fra Legemiddelverket:
Legemiddelverket oppfordrer norske leger til å være forsiktige med å skrive ut Empowerplus. Det bør ikke brukes hos pasienter med beinskjørhet, redusert nyre- eller leverfunksjon, forstyrrelser i kalsiumstoffskiftet eller fenylketonuri, og pasientene må følges nøye med henblikk på bivirkninger. Nyre- og leverfunksjoner bør kontrolleres jevnlig.
Har aldri hørt om dette før, så jeg tok bare at lite søk... Synes det kan være litt betenkelig da for stoffskiftesyke som kanskje kan ha noe beinskjørhet fra før, eller høye leververdier, eller t.o.m. noen med ubalanse i kalsiumstoffskiftet. Fenylketonuri vet jeg ikke hva betyr. Men kanskje gevinsten gjør det verdt det? Ville da hatt en lege som tok dette alvorlig: "Nyre- og leverfunksjoner bør kontrolleres jevnlig."
Her er mer:
http://www.google.no/search?hl=no&q=Emp ... %3Dlang_no
Hadde vært interessant med flere erfaringer...."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
16-11-07, 11:33 #5
Det er mye usikkerhet om dette produktet.
Legemiddelverket dreit seg jo loddrett ut da de gikk ut å advarte mot produktet. De baserte advarselen på produktets innhold av Germanium, uten å forsikkre seg om at de visste hvilken type Germanium det der snakk om !
Legemiddelverket må nå ta seg sammen å skaffe folket basis for nødvendig troverdighet !
http://www.truehope.com/norge/Germanium ... erplus.asp
Norsk hjemmeside : http://www.truehope.com/norge/
Fenylketonuri er jo Føllings sykdom.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
16-11-07, 16:11 #6
Man må be(kreve) et papir som heter registreringsfritak/resept.
Så må man skrive til statens legemiddeltilsyn:
Jeg søker om import-tilatelse av empowerplus, og legge ved overnevnte papir.
Så får du automatisk import-tilatelse, bare en formalitet.
Så kan du gå inn på truehope.com og bestille også vil de ringe deg en gang i uka og forklare hvordan du skal trappe opp, for så å finne din stabile dose.Har "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
-
16-11-07, 16:28 #7
Hva ligger en døgndose på i pris?
Kan man bruke dette når man ønsker å bli gravide?
-
16-11-07, 21:42 #8
Ja, Legemiddelverket burde jo legge rene fakta på bordet, og ikke svada. Interessant dette.
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
17-11-07, 12:58 #9
Det er ingen standard døgndose. Først går man gjennom en loading fase. En fase der man til slutt kan vere oppe i 32 kapsler pr døgn, før man tilslutt finner sin personlige stabile dose.
Skulle ikke vere noe problem å bruke som gravid. Det er nemlig ikke et legemiddel. Det er kun vitaminer, mineraler og grunnstoff, men i større doser enn de grensene norge har satt. OG NORSKE GRENSER FOR VITAMIN, MINERAL OG GRUNNSTOFF ER SATT UTEN NOEN FORSKNING BAK.Har "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
Lignende tråder
-
Ekstremt lave østrogener og kæmpe hårtab.
Av Annie i forumet Andre hormonerSvar: 28Siste melding: 03-02-10, 12:23 -
EMPowerplus
Av Pusen i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 29-07-05, 18:19
Svar med sitat
Bokmerker