Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Smerter...i musklaturen.
-
06-11-07, 18:12 #1
Smerter...i musklaturen.
Hei! Har listet meg inn fra lavt stoffskifte for det er der jeg hører hjemme. Nå er jeg overmedisinert og er litt "høy" dvs at fritt T4 ligger på 28,2. Grensenverdien er 23. Trappet ned forrige mandag med å kutte 1/3 av dagsdosen tyroksin.
Har nå noen helt utrolige smerter i musklaturen, må sitte å holde på armene mine når det er på det på det værste. Har aldri hatt det sån. Får også feber om kvelden. Er det noen som kjenner seg igjen?
-
06-11-07, 23:12 #2
smertr i musklaturen
Hei- jeg er og hypo, men ble overdosert for nøyaktig et år siden.. Hvis det kan være en trøst: gikk med feber i flere uker-ca.38 om morgenen og høyere om kvelden. Vanligvis har jeg 36,4(endetarm) fortsatt etter 3 år på med, Ã… ja, hele kroppen skjelver- kaffen skvulpa ut av koppen etc... jeg ble også svært kraftløs i musklene.Svetta døgnet rundt- værst om natta, sov svært, svært dårlig. Hjerna og resten av kroppen gikk på flybensin.... Ja, en kan bli redd, men etter noen uker letna det noe- men jeg er fortsatt ikke tilbake til den formen jeg hadde før dette skjedde. Mist ikke motet, for det vil bli bedre. Vi må bare nok en gang mobiliser tålmodigheten vår. Av legen var det til nød et overbærende smil, selv om dosen kom derfra..... tenker på deg. Klem til deg.
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
06-11-07, 23:23 #3
smerter i musklene
glemte selvfølgelig noe- sikkert mye....., men forferdelige smerter i muskler og ledd.. Og en ting jeg håper andre kan si noe mere om: du må ikke redusere dosen din for mye og for raskt. I fortvilelse gjorde jeg det- ble om mulig enda værre en stund. Reduser bare litt pr UKE, og bruk lengre tid. Kroppen vil ellers få enda et skjokk. MEn som sagt, doser kan mange, mange andre mye om inne her eller på hypo.....
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Svar med sitat
Bokmerker