For ca to mnd siden gikk jeg over til Armour. Bestilte sjøl uten å ta det opp med legen. Gikk da på 150 mcg levaxin+10 mcg liothyronin. Jeg byttet ut litt etter litt med armour, og har nå gått på 2G+50 mcg levaxin i ca en mnd. Ikke merket noe spesielt, men har hatt svingende form.

Så de siste dagene har jeg merket nervøs uro, og høy puls i noen timer av gangen. Jeg har også merket at jeg har vært nervøs på årntli, altså når jeg har gruet meg til noe. Det er følelser jeg ikke har kjent på flere år... Har delt dosen i to, 1G+50 lev om morgenen og 1G på ettermiddagen, men det har skjedd veldig mye i livet mitt det siste, og jeg har glemt ettermiddagsdosen, som da har blitt tatt på kvelden. Nå har jeg rett og slett gått over til å ta den når jeg legger meg.

Kan det være slik at Armouren virker bedre når jeg tar den på kvelden, og det er derfor jeg får uro? Sover skikkelig tungt, ikke noe problem der. (Når jeg tidligere har prøvd å ta lev på kvelden, har jeg ikke fått sove. Men da var jeg også underdosert da...)

Har vært i overgangsalder etter cellegift og antiøstrogenbehandling, men sluttet å ta antiøstrogen i august, og begynner å merke liv i eggstokkene igjen.. :o Så det kan jo være at økt østrogen i kroppen nå har positiv virkning på stoffskiftet mitt, og jeg får hypersymptomer av det?

Nå må det også sies at jeg føler meg bra! Mindre ledd- og muskelsmerter, mere overskudd. Har gått ned et par kilo, og igår orket jeg å danse! Er mye trøtt og har skikkelig dårlig kondis, men det går bedre og bedre

Må også si at jeg skal til legen i neste uke, og vil be henne om resept på armour, slik at hun er med på "laget". Håper derfor å ha positive resultater å vise til...