Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Tråd: Rehabliteringspenger
Hybrid View
-
29-10-07, 14:40 #1
Rehabliteringspenger
Hei dere...
Jeg mottok for en stund tilbake brev med godkjenning av rehabliteringspenger. Jeg trodde jeg hadde fått innvilget disse for et år, men jeg har nok sett feil på årstallet og det viser seg at jeg bare har fått disse innvilget for 2 måneder.
Er det slik at man må søke på nytt og på nytt i inntil 1 år? Er det legen som skal følge opp søknadsprosessen her eller er det meg? Hva skjer dersom man ikke er bra nok til å jobbe etter endt tid på rehabliteringspenger?
Snakket med arbeidsgiveren min i dag som ikke virket veldig interessert i å ha meg tilbake? Kunne kanskje jobbe litt freelance, men det holder jo ikke. Jeg vil ha min trygge fulltidsstilling jeg! Kan jeg risikere å bli sagt opp, eller har arbeidsgiver noe ansvar etter endt sykemeldingsperiode?
Huff.. det går trill rundt i hodet mitt. Håper noen som har vært gjennom dette kan forklare litt rundt det hele.
Jeg hadde så håpet at jeg skulle klare å komme meg ut i jobb igjen i januar, men det kan jo se ut som om det var en drøm.
ShanitaSymptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Svar med sitat
Bokmerker