Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Trondhjem
-
29-10-07, 15:18 #1
Bruker
- Medlem siden
- Oct 2007
- Meldinger
- 4
Trondhjem
Hvor kan min bror finne en god lege mht til stoffskifte. Den siste legen tok prøver av blodsukker og kolesterol - og så fikk han tilbud om antidepressiva... Da han fikk tatt stoffskifteprøver og de ikke viste noe -slik som på meg i alle år, fikk han beskjed om at det da ikke kunne være stoffskifte - men vi vet da bedre enn det.
Han trenger navnet på en god lege i Trondhjem - evnt spesialist.
Kan dere hjelpe meg ????
Merete------------------------------------------------------
3 år med lavt, nå plutselig Graves sykdom H07
-
29-10-07, 15:32 #2
Terje Sørdal på Medicus, må ha henvisning fra lege for å komme seg dit da...
-
29-10-07, 15:37 #3
Bruker
- Medlem siden
- Oct 2007
- Meldinger
- 4
Gjelder dette
for gutter også - tror ikke min bror er helt klar for smått enda

Merete------------------------------------------------------
3 år med lavt, nå plutselig Graves sykdom H07
-
29-10-07, 16:39 #4
Jeg kan ikke huske at noen har hatt hell med leger i Trondhjem, men kanskje de fornøyde ikke har meldt seg her.
har hørt mye motsatt.
men, hva er blodprøvesvarene hans?
det var en her som ble satt på levaxin av fastlegen sin fordi hun hadde symptomer samt at ft4 lå under referansområdet. Spesialisten sa at hun hadde normale tall.....hennes TSH var under 1 tror jeg men vi vet at TSH ikke er noe stoffskiftehormon.
Denne spesialisten forlangte nok både ft4 langt under referanseområdet, 4 har jeg lest et annet sted er ikke veldig lavt hos dem, samt at TSH må være langt under referanseområdet samtidig for å få en diagnose på sentral hypothyreose.....snakk om å bare stirre på tall. Vi kunne da overlatt all diagnostisering til analyseapparatet på laboratoriet.....
-
29-10-07, 17:24 #5
Hei Merete!
Se i medlemslisten! Det er 15 medlemmer som har registrert at de er bosatt i Trondhjem. Du kan kanskje sende en melding til de ang. legeanbefalinger? La forøvrig merke til at mange av de ikke har skrevet innlegg. Lurer på om det kan være på grunn at det Nora skriver, at legene i Trondhjem ikke er flinke til å behandle stoffskiftesykdommer? At folk er dårlige pga at de ikke får god nok behandling? Det er jo, dessverre, vanlig å underdosere oss. Håper broren din får en flink lege!
-
29-10-07, 20:41 #6
Ser dere etterlyser folk fra Trondheim
Min lege er ok, vet egentlig ikke hvor mye han kan om stoffskifte, men han virker ikke helt på jordet, heller. Det var han som i utgangspunktet ville ta blodprøver av meg.
Svar med sitat
Bokmerker