Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard En overlege på VOP kan bli løsningen:)

Har vært hos time til vurdering hos overlege ved VOP i dag, og er så glad jeg takket ja. Hun ville høre hele historia både det fysiske og det psykiske, hun så litt overraska ut over at jeg ikke hadde fått skikkelig utredning på hormoner, og mente at jeg burde hatt det, hun nevnte bl.a binyrer og hormoner som styrer blodtrykk osv, osv så nå skulle hun ta kontakt med fastlege og få henne til å henvise meg til endokrinolog, men ikke bare med stoffskifte som grunn, men for ei grundig utredning på det som har med hormoner å gjøre.

Så nå har jeg tro på at jeg kommer meg et steg videre
    Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Frogn
    Meldinger
    382

Standard

Gratulerer!

Det er så herlig å høre at noen tar seg tid til å lytte. Håper du får en endikrinolog som er villig til å "utforske" litt!

La oss høre hvordan det går med deg videre da
    Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
    Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Fantastisk!!

Lykke til
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard

Hun er utrolig grei, da jeg kom inn på det med at jeg ønsket meg et opphold på slankefarm sa hun at det var viktigere å gå grundig til verks på det som har med hormoner og gjøre i første omgang, hun mente at den biten burde utredes før jeg begynte på et sånt opphold. Depresjonen jeg sliter med nå mente hun like gjerne kunne ha med at jeg hadde slitt såpass lenge fysisk, skal ikke ha medisinsk behandling men hun skal søke meg til et nytt opplegg EP tror jeg det heter, de bruker hester i behandlingen. Har time til fastlege neste onsdag, og til overlegen ved VOP igjen uka etter det, så om fastlegen ikke gjør jobben sin har jeg henne i bakhånd som kan hjelpe meg videre.
    Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Du er heldig som har funnet henne. Ønsker deg lykke til med behandlingen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard

Ja føler meg kjempeheldig Tusen takk for lykke ønskninger.

Klem til dere alle

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Gratulerer Hsn, men kan jeg spørre: Hva er VOP og EP?
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard

VOP er voksen psykiatrisk. EP vet jeg egentlig ikke hva står for, det er en type behandling for depresjoner og angst, de bruker hester i behandlingen, vet ikke helt hvordan det fungerer.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Men da fungerer det helt sikkert!

Høres ut som en hyggelig behandling.

Beste ønsker
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn