Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard snufselufs fra meg:=/

må bare snufse litt i de sene nattestimer:/

har hatt en lengre bra periode med mye mindre symptomer enn vanlig etter en oppdosering, men nå var det tydligvis over:( legen har bedt meg dosere ned, men det tør jeg liksom heller ikke prøve på siden det tok så lang tid å komme opp.
    har i noen uker nå hatt det som det vanligvis har vært de siste årene: trøtthet, svimmelhet og blabla. og jammen skal fordøyelsen og være helt på tur.

burde jo egentlig se det positive i det, at jeg faktisk har hatt noen måneder med ganske god form stort sett i motsetning til andre her inne, men det var ganske nedtur når symptomene ikke forsvant ja.
    holder man alle rutinene sine så klarer man seg ok, men verden fungerer jo ikke helt etter klokka da(heldigvis?) derav, hastet jeg atter en gang hjem fra en planlagt venninnebytur fordi kroppen ikke vil gjøre som jeg forteller:P

så: det var den turen, og i påvente av at systemet i kroppen skal roe seg litt ned forhåpentligvis klager jeg litt her:P

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Jeg går rett på med synsinga mi isa1.
    Jeg kan ikke forstå vitsen med å endre en dose som du har det bra på !
    Og - det er ditt liv - det er du som bestemmer !
    Det er egentlig slik med min situasjon også - jeg har doblet dosen på egenhånd siden den gang legen sa at jeg skulle gå ned. Det er flere år siden, og legen forstår meg nå fordi framgangern er så tydelig.

Så viss jeg skal se det fra legens side, så har denne et behandlingsdirektiv å holde seg til. Det er ikke mye slingringsmån her - går han utenfor kan han på det mest uheldige komme i heisen.

Juridisk er legen kanskje glad for å høre fra pasienten om at denne ikke vil følge hans behandlingsopplegg. Da har denne ryggen fri.
    Og vi hører jo stadig om leger som følger gamle retningslinjer og ikke har fornyet seg på mange år.

Jeg syns det påhviler den enkelte å vurdere situasjonen fritt og kloklig - om jeg kan si det slik.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard

fint med synsing, det var jo det som gjorde at jeg doserte opp selv med hell tidligere:P

prøver en perideo nå å ta litt mer, merker jeg ingen forskjell kan jeg heller gjøre som legen sier.

er jo ikke så lett når man gjerne får samme symptomer uansett:/

følte meg uansett straks litt bedre når jeg bare fikk klaget litt

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Du har oppdaget noe veldig viktig - det er ikke så lett å vite om man skal opp eller ned når symptomene varierer.
    Ofte blir de verre når man øker, men holder man ut kan det vise seg riktig at man økte.

OG - det er ikke u-realt eller noe annet mer u, å søke sin egen vei til en bedre helse.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn