Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
07-07-07, 17:52 #1
Blodmangel og folatmangel?
Hallo fant et interessant skriv om blodmangel og folatmangel. Har folk med lavt stoffskifte et behov for høyere verdier når det gjelder dette så vil vel også symptomene komme før man kommer under grensa. Har mange av symptomene som det står skrevet om, kan da dette være pga blodmangel, og at jeg ikke har behov for høyere TSH, synes bare at jeg blir værre når jeg øker dosene, med hjertebank og skjelvinger.
Er så plaget med å være trett å har ikke konsentrasjon til noe lengre, hukommelsa er så dårlig at den hemmer meg daglig. Har ikke begreper om tid, dato eller noe lenger, lever i et konstant jernteppe.
Har endelig fått svart på hvitt at jeg ikke lider av alvorlig depresjon, tok timen på psykiatrien som jeg ble henvist til, å fikk mehold av psykiateren i at jeg ikke hadde alvorlig depresjon, og at anti depresiva ikke var løsninga. Spurte mye om søvn, snorking å sånne ting, å det at jeg kunne sovne hvor som helst, hun mente jeg trengte medisiner får å bli mere våken, men skulle skrive mer om det i svaret til legen min.
De siste prøvene:
Jern 9 (nedre grense 9)
B12 199 (150-650)
TSH 3,1
Synes Jern og B12 er lav men får ikke gehør hos legen om dette. Nå går jeg på ett tilskudd som jeg kjøpte på helsekost som heter B-kompleks, å likevel er verdiene så lave. Hva mener dere?Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og folatmangel
Av munch i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 21-11-08, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker